wanneer pretecho??

hoi allemaal,

ik ben even nieuwsgierig wie er een pretecho laat maken en met hoeveel weken?
Wij zijn nu ruim 13 weken zwanger van ons 2e wondertje en dit keer echt super nieuwsgierig naar wat het worden gaat. Ik ga zo even bellen voor info...

groetjes natascha

hoihoi,

Ik wil met 16 weken een pretecho doen, over 1,5 week is dat.
Niet zozeer om te weten wat het wordt maar om een mooie echo van de kleine te hebben. Op de 12 weken echo was de kleine zo bewegelijk dat het niet vast te leggen was waar we uiteraard ontzettend van baalden.

Groet,
Anne

Hoi Hoi

onze pretecho staat gepland voor 17 weken. vanaf dat moment kan je het geslacht ook mooi zien (als de kleine meewerkt!)
de afspraak heb ik meteen gemaakt na de 12 weken echo!
nog 3 weken wachten!!! aaah dat lijkt nu nog zo ver weg!
ook ga ik met 30 weken nogmaals heen. dit hebben we bij de andere 2 ook gedaan en je krijgt prachtfoto's van je kindje.
kan niet wachten om dat kleine hummeltje te zien...
Liefs Jenny (14 wk en 2 dagen)

Hoi mede-zwangere,

Jeetje over die echo heb ik niet nagedacht. Ik ben morgen pas 12 weken en ga dinsdag het hartje pas luisteren. Dus daar ben ik nog mee bezig.

Groetjes, Cindy

Hoi Natascha,

Wij hebben toevallig afgelopen vrijdag een afspraak voor een pretecho komende zaterdag. Ik ben dan 16 weken (op 1 dag na). Ik ben er nu al zenuwachtig voor...
De temijnecho hebben wij namelijk al met 9, 5 week gehad en er verandert zoveel in deze periode. Zolang alles maar goed zit ben ik helemaal blij!!! Het maakt me dus ook niet veel uit als ze nog niet durven te zeggen wat het geslacht van het kindje is. Bovendien heb ik al een zoon en een dochter en dus alle kleuren in huis zullen we maar zeggen.

Groetjes, Michele (15+1)

hey meiden,

wat spannend allemaal he?
Ik heb mijn pretecho staan met 19 weken, en dat duur nog zoooo lang, ben vandaag precies 14 weken, en ben deze keer zo ongeduldig!!
Wil iedereen het geslacht al weten?? Wij dit keer wel ben zo benieuwd!!

xx natas

Terug
Bovenaan