Wanneer pretecho?

Wanneer laten jullie een pretecho maken?
Wij zitten te denken na de 20e week, ik wil het in ieder geval doen als je het gezichtje goed kan zien.

xxxx miranda.

wij laten over 2 weken een pretecho maken met 17 weken zwangerschap! dit heb ik bij de anderen ook gedaan en het ziet er prachtig uit! ook met 30 weken gaan wij nogmaals spieken naar onze kleine...
geweldige foto's hebben we van onze kids! met 17 weken heeft het kindje nog niet veel onderhuidsvet dus is het gezichtje natuurlijk anders als met 30 weken! maar hoe dan ook super om te zien!
Liefs Jenny

Ik denk dat wij het een beetje af laten hangen van het ziekenhuis. Ik krijg met 20 weken sowieso een screeningsecho. Dus ik ddenk dat wij kijken naar het moment van controle. Maar het zal in ieder geval tussen de 18 en 26 weken in zitten. Net als bij de andere 2.

Claudia

bij onze eerst hebben we met 24 weken een pretecho gemaakt,

nu zijn we in verwachting van een 2 ling dus ik denk dat we het beter wat eerder kunnen zien. wordt vast heel druk in mijn buik hahah

ik begin nu al wat uit te dijen en ik ben over de 12 weken.

gr martina

Hoi,

Wij hebben met 17w3d een pretecho om het geslacht te bepalen. Met 28 weken willen we er dan nog eentje laten maken om het gezichtje goed te kunnen bekijken. Dan heeft het kindje ook wat meer vet en is het gezichtje beter en mooier te zien.
Van onze zoon hebbne we met 30 weken een pretecho laten maken en die was prachtig. Echt zoals hij is.
Met 19 weken hebben we toen ook een echo laten maken maar omdat ie dan nogw at magertjes is is het gezichtje nog een beetje hoekig.

Succes!
LIefs, BIllie 15w1d

Terug
Bovenaan