wanneer rijstebloem door de fles???

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Onze zoon Cas is kennelijk een hongerlapje. Hij krijgt als voeding de hypo allergeen van nutricia en dat is erg licht verteerbaar. Cas is 7 weken oud en hij zit nog op 6 voedingen (toen hij nog BV kreeg sliep hij door!!! maar nu niet meer).
Cas komt iedere nacht tussen 4 en 6 uur. Hij is 6,1 kilo dus wat dat aan gaat zou je toch zeggen dat het niet nodig is dat Cas 's nahcts komt.
ik zit te denken aan het geven van rijstebloem van nutricia door de laatste fles, maar op de pakken staat dat dat pas mag bij 4 maanden.
Houden jullie je hieraan, of heeft een van jullie ervaring met het eerder geven van die pap?

Groetjes,
Stanneke

Hoi,

kan je geen johannesbroodpitmeel door de voeding doen of mag dat niet bij deze voeding?

Groetjes van Marloes

Hoi,

Ik zou geen rijstebloem door de melk doen, want dat is een echte krampenkweker. Het schijnt nl. zwaar te verteren te zijn. Dus niet voor niets vanaf 4 mnd,

Johannesbroodpitmeel is wel al voor deze leeftijd en zorgt ervoor dat de voeding wat uitzet in de buik, zodat het op pap lijkt. Oorspronkelijk bedoel om het spugen tegen te gaan, maar het lijkt op pap. Je kan het ook los kopen.

succes

groetjes van michelle

Hoi,
Is het nodig ivm allergie oid dat hij de HA voeding krijgt?
Anders zou je eens de nutrilon forte kunnen gaan proberen, of alleen voor de nacht?
Werkte bij onze tweede heel goed.
Daar zit een bepaald eiwit in, wat een verzadigd gevoel geeft, en is absoluut geen dikmaker.
Eigenlijk normale voeding dus.
En hoeveel drinkt hij per fles?
Kan het daar aan liggen?
Onze jongste drinkt al twee weken [ was toen 4 weken ]vijf flessen, en daar doet ze het uitstekend op.
Geeft het zelf keurig aan, ze is nu 6 weken. Krijgt flesjes van 150+5, maar drinkt niet standaard alles op.
Soms wel, soms niet..
Ze is heel tevreden, en slaapt eigenlijk al vanaf de geboorte door..ideaal..haha
Succes ermee.
Groet R

hallo

even een vraagje van over de forte voeding mijn zoontje is nu bijna 9 weken en krijgt nu meestal  5 flessen van 170 cc friso comfort zou het veel krampen geven als ik bij de laatste extra jbpm zou doen of kan ik hem dan misschien ook die forte geven zodat hij zeker goed de nacht doorslaapt. ( doet het nu ook wel maar soms gaat het net mis )

groetjes angela

quote: mamangela reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-08-2007 10:20:58'));

hallo

even een vraagje van over de forte voeding mijn zoontje is nu bijna 9 weken en krijgt nu meestal  5 flessen van 170 cc friso comfort zou het veel krampen geven als ik bij de laatste extra jbpm zou doen of kan ik hem dan misschien ook die forte geven zodat hij zeker goed de nacht doorslaapt. ( doet het nu ook wel maar soms gaat het net mis )

groetjes angela

Hoi,

ik denk dat je beter johannesbroodpitmeel door de fles kan doen. Forte ligt erg zwaar op de maag en dat lijkt me bij krampen niet echt fijn.

Groetjes van Marloes

hi marloes

bedankt voor je reactie wat ik eigenlijk vergeten erwas bij te zetten dat in de comfort voeding ook al wel jbpm toegevoegd is is het dan niet wat dubbelop en zou ik dan gewoon wat meer moeten even 185 cc bijv. ik zal dat eerst mar eens proberen denk ik

groetjes angela

hoi,
ik had het eerder op het forum moeten zetten!!! Cas heeft gisteravond om half 10 zijn laatste flesje gehad en werd vanmorgen om half 7 pas wakker. Goed he. Wat hebben wij allemaal lekker geslapen..... heerlijk.
Bedankt voor jullie adviezen. Cas krijgt al joh.broodpitmeel door zijn hypo allergene voeding i.vm veel spugen. Hij moet het eerste half jaar HA voeding, omdat zijn broer een dijk van een KEA had in zijn eerste levensjaar.
Met een half jaar mogen we hem belasten. En dan hopen dat het meteen goed gaat.

groetjes,
Stanneke

Terug
Bovenaan