Wanneer rugdragen

<p>Goedemorgen! </p><p>Onze grote man van bijna 7 maanden en net geen 8 kilo wordt voor mij een beetje te zwaar om lang op m'n buik te dragen. Gisteren na een boswandeling met nog 2 wandelende kleine kinderen was mijn rug echt gebroken. Nu gaan zo straks weer naar het bos en vroeg mijn man of hij niet op zijn rug mag. Hij is namelijk heel lang dus buikdragen zit sowieso niet lekker. Maar ik kan hier weinig over vinden. Alleen dat het kan wanneer hij er qua ontwikkeling aan toe is. Maarja... Wanneer is dat dan? Hij kan alle kanten op rollen, om z'n as draaien en achteruit schuiven. Op schoot zit hij redelijk stevig, maar zeker niet zelfstandig.</p><p>Heeft iemand hier aan antwoord op? We hebben een tula Free to grow draagzak</p>
 
Met een draagzak is de richtlijn inderdaad wanneer ze goed rechtop kunnen (gaan) zitten. In een draagdoek zou je al eerder kunnen beginnen, omdat je daarmee met de rucksack carry een stevige knoop hebt die het lijfje van je kind goed ondersteunt. Deze mag je daarom al veel eerder toepassen.
 
Terug
Bovenaan