wanneer ruimen jullie de box op???

A

Anoniem

Guest
Hé meiden,

Isabelle is 1 geworden loopt rondjes rond de tafel en loopt achter haar loopkarretje. Ze trekt zich overal aan op en zit nog maar heel weinig in de box. Eigenlijk gebruiken we de box alleen 's ochtends als ik de boterhammen smeer.
Maar wanneer ruim je de box nou echt op. Onze woonkamer is niet reuze groot dus het zou weer enorm veel ruimte geven.
Maar zouden we er spijt van krijgen als ze loopt en we de box al op zolder hebben liggen?

En gebruiken jullie nog vaak hydrofiele luiers? Ik droog Isabelle er nog steeds mee af. Verder gebruik ik ze nergens voor. Wanneer berg je die spullen op?

Ben benieuwd hoe jullie dit thuis doen???

Liefs Linda

Goeie vraag, Jelte (bijna 1) zit ook nog  maar weinig in de box, maar vind het nog wel praktisch als ik ff naar boven moet ofzo...
En de hydrofiele luiers gebruik ik ook nog met afdrogen hoor.

Ben benieuwd naar de ervaringen van mamas van grotere kids.

Gr. Saskia.

Hoi hoi,

Roan word 16 juni  1 jaar maar de box is nu net een week weg want hij zat er al weken niet meer in.....het ruimt lekker op in ieder geval...

hydrofiele luiers gebruiken we ook al niet meer want ik droog hem met een gewone (badstof) handdoek af...

het gaat allemaal wel snel hoor ze worden ook echt snel groot...  

groetjes mascha

Hoi hoi,

De box opruimen hoeft bij ons niet. Over maximaal 8 weken is onze volgende er.
Maar buiten dat zit Anne-Sophie nu nog elke dag tussen de 2 en 3 uur in de box. en dat verdeelt over twee keer op de dag. Dus 's morgens een poos en 's middags een poos.
Ik vind het heerlijk en zij ook.

En die hydrofiele luiers gebruik ik ook alleen maar voor het afdrogen maar daar blijf ik nog wel een tijd mee doorgaan. Neemt veel minder ruimte in beslag in het wasmachine en ik vind ze heerlijk afdrogen.
Ik heb zelf nog een broertje van bijna 5 jaar en die wordt ook nog altjd afgedroogd met een hydrofiele luier.
Die badstof handdoeken vind ik vaak toch wat stugger en ruwer.

Maar ik kan wel begrijpen dat je het voor de ruimte in huis heerlijk zou vinden als de box uit de kamer zou gaan. Dat zou ik ook heerlijk vinden. Ze nemen zoveel ruimte in beslag.

Maar hier blijft tie voorlopig nog even.

Groetjes Marianne

Marissa is nog wel een stuk kleiner (bijna 9 maanden) maar wij laten de box echt nog lang staan. Ook als ze loopt en kruipt is het een plek waar ze kan spelen en je even je handen vrij hebt. Ook de hydrofiel luiers gebruik ik nog om haar af te drogen. Ik neem haar wel mee vanuit haar bad naar haar slaapkamer in een handdoek maar droog haar daar dus nog niet mee af.

Hier gaat de box de deur uit als onze uk 1 wordt hoor! Heb ik met de oudste ook gedaan. Ik had er af en toe spijt van, maar daar vond ik dan wel weer een oplossing voor.

Voor wat betreft de hydrofiele luiers, ik denk dat ik ze nog een paar maandjes zal gebruiken, maar dan zeggen we die ook gedag!

x

Die is al een tijdje opgeruimd, twee weken voor z'n eerste verjaardag heb ik hem weggehaald hij werd alleen maar kwader als hij erin moest en was helemaal overstuur, nu heeft hij een eigen speelhoek, en daar vermaakt hij zich prima, ik woon gelijkvloers, dus ik kan altijd even weglopen....en in principe loopt hij nu overal mee naar toe....hij is nu 13 maanden en kan dus lopen, anders kroop hij achter mij aan!!

Maar heb er totaal geen spijt van, alleen maar heerlijk dit!! Hij wil nu ook liever bij je zitten, vind hij ook heerlijk!
De hydrofiele luiers gebruik ik nog steeds, denk dat ik dat voorlopig nog zal blijven doen, die dingen zijn heerlijk!!

Groetjes!

bedankt voor jullie reacties.

Over 1 week gaan we op vakantie. Misschien is het een mooi moment om hem daarna weg te halen.
En ach, die hydrofiele luieres nemen weinig ruimte in beslag dus zolang ze lekker afdrogen mogen ze wel in de la blijven liggen.

liefs Linda

Terug
Bovenaan