Wanneer seks na positieve cb ovulatietest?

Hallo dames,

Ik heb vorige maand een miskraam gehad. Gister wad ik voor controle en alles was schoon. Ze zag ook dat mijn eitje op het punt van springen stond. Vanmorgen getest met cb test en jahoor een smiley. Wij hebben het gisteravond gezellig gemaakt. Vanavond ook... is het slim om morgenochtend nog een x te klussen of is dag overbodig? Ook met oog op verminderde zaadkwaliteit. Zo lastig dit.
 
Hi ! 
 
De zaadjes blijven ongeveer 72 uur leven in een vrouwenlichaam. Ze Zwemmen naar t eitje en blijven daar wachten tot ie springt! Inprincipe zou 1 x genoeg moeten zijn en voor de kwaliteit van t zaad, is om de dag het beste . Succes :) 
 
Hey ben benieuwd hoe is het afgelopen? Is het gelukt? Ik heb zelf ook een miskraam gehad 10 januari met 18 weken ik hoop nu ook op hetzelfde haha ik kan woensdag pas testen want mijn eisprong was een week later dan normaal heb nu ook een week na de eisprong van die menstruatie krampen had jij dit ook? Hoop echt dat het uitblijft en ik weer zwanger ben.. maar misschien is het nog wat vroeg mja dan kunnen we door❤️ Hoop het zo????Heb jij het ook al een plekje kunnen geven?
 
Hey ben benieuwd hoe is het afgelopen? Is het gelukt? Ik heb zelf ook een miskraam gehad 10 januari met 18 weken ik hoop nu ook op hetzelfde als jij haha ik kan woensdag pas testen want mijn eisprong was een week later dan normaal heb nu ook een week na de eisprong van die menstruatie krampen had jij dit ook? Hoop echt dat het uitblijft en ik weer zwanger ben.. maar misschien is het nog wat vroeg mja dan kunnen we door❤️ Hoop het zo????Heb jij het ook al een plekje kunnen geven?
 
Ik ben nu aan het wachten in spanning, dus durf nog niet te zeggen of het gelukt is. We hebben ons best gedaan ?.
 
heb er wel heel veel moeite mee gehad dat de zwangerschap mis liep, maar hebben het nu wel een plekje gegeven. Blijven positief!
hoe gaat het nu met jou? 
 
Terug
Bovenaan