<p>Hallo, gekke vraag misschien</p><p>Ben in juni gestopt met pil cyclussen tot nu toe waren: 38 dagen, 55 dagen, 40 dagen. </p><p>Zit nu op dag 14 en deed een ovulatietest aangezien ik elastisch doorzichtig afscheiding had. Begin normaal op dag 15 aangezien mijn cyclussen vaak langer zijn. Maar nu is de ovulatietest dus hartstikke positief nu net. </p><p>Ivm wisselende diensten hebben we niet heel veel sseks kunnrn hebben, toevallig wel gisterenavond. Maar voor mijn gevoel deze cyclus dus wat nutteloos.. En vind het zo zonde dat we niet meer hebben gedaan achteraf. </p><p>Want hoe zit het eigenlijk?? Als je een positieve test hebt springt je ei toch snel? Want zouden jullie vanavond nog seks hebben en morgen ook of is dat te dicht op elkaar?? Ze adviseren om de dag natuurlijk. Of doen jullie rondom ovulatie gewoon elke dag?? </p><p>En hoelang duurt het voordat sperma op de juiste plek is? Want alleen gisterenavond dus seks gehad en nu een positieve ovulatietest. Zijn we dan niet te laat?? </p>