Wanneer seks?

<p>Hallo,  Ik heb al veel gelezen hier en op het internet, ik maak gebruik van ovulatietesten om een piek te vinden maar wanneer moet je nu seks hebben. Ik gebruik de ovulatietest van clearblue. Nu doen we het wanneer ik de smilie tevoorschijn krijg.  Ik weet dat je het vaker kunt doen. Maar mijn vriend heeft op het moment veel stress van ze werk en heeft hierdoor niet altijd zin. Hierdoor kan hij niet altijd makkelijk klaar komen. Daarom is timing wel belangrijk. Iemand nog tips?   </p>
 
Heb je toevallig de "mijn kalender" app al geïnstalleerd? Ik gebruik hem juist om niet zwanger te raken (1x niet opgelet en tadaaaa, toen werd ik mamma ?, dus in mijn geval goed accuraat).
Je vult steeds je menstruatie in en naargelang de tijd wordt hij steeds accurater in het voorspellen van je cyclus en dus ook je ovulatie! Je ziet daarin precies wat de zwangerschapskans is, wanneer je vruchtbare dagen zijn en ovulatie plaatsvindt. Misschien helpt dat je ? 
Heel veel succes! Ik hoop voor je dat het snel mag lukken!
 
Als t goed is krijg je n smiley op de lh piek en is de eisprong 24 a 48 uur na die piek, dus zit je goed als je t doet als je een smiley hebt. Met een regelmatige cyclus kan je ervoor kiezen om iets langer ervoor t ook al te doen, want zaad blijft wel langer leven.. maar geen must dus.
 
Ik heb de 1e maand van proberen ook clarblue gebruikt. Heb je die met 4 of met 2 dagen? Ik had die met 2 dagen en opnde eerste avond van smiley sex en gelijk zwanger. Nu bijna 40 weken dus wachten totdat hij zich meld
 
Je bent 5 dagen voor tot 2 dagen na je positieve ovulatietest vruchtbaar. Ik zou de dag van positieve ovulatietest kiezen, maar eerlijk gezegd is het niet echt goed voor de kwaliteit van het zaad als je maar 1x per maand seks met zaadlozing hebt
 
Gelukkige hebben wel vaker seks dan 1 keer per maand, maar toch zit er meer druk op als het echt moet op dat moment en dan lukt het vaak niet. 
 
Terug
Bovenaan