Wanneer shampoo gaan gebruiken?

Hallo,

Mijn dochter is bijna 12 weken oud en heeft nog niet zoveel haar op haar bolletje. Tot nu toe heb ik haar haar alleen met water gewassen. Wanneer begin je eigenlijk met schampoo te gebruiken?

Groetjes Mel

Hoi. Ik doe altijd even met het washandje over zijn bolletje waar al zeep aan zit van zijn lijfje. Ik heb zwitsal bij de handjes,ruikt erg lekker,daarna heb ik haarlotion maar Teun heeft ook een bos haar,ik heb hem al 1 keer geknipt met 12 weken!
Groetjes Mikkie.

Ik voorlopig nog niet hoor. Quinn heeft wel haar, maar dat is echt nog zo'n babydons. Gaat prima met water en daarna haarlotion of olie.
Ik denk dat ik pas met shampoo ga beginnen als hij echt meer stugge haren krijgt.
Groetjes Veerle

Hoi,
Laura is morgen 11 weken en ik gebruik al sinds ze twee weken is shampoo, maar ja, ze heeft ook een bos met haar. Af en toe is het vettig van de lotion en dan was ik het weer. Dat is ongeveer een keer in de week. Ik kijk wel altijd heel goed uit met spoelen omdat er anders berg kan ontstaan.

Groetjes Ilona

ik gebruik wasschuim voor huid en haar.haartjes  was ik 1 keer in de week,als pappie met hem onder de douche staat.kan ik het goed uitspoelen.na het  badderen smeer ik t dagelijks ook lekker in met haarlotion.
groetjes kari

Haartjes was ik 1 keer in de week met schuim voor huid en haar, daarna lekker insmeren met haarlotion (dat ruikt ook zo lekker).

groetjes Sonja mama van Evi (12 weken)

Hoi,

Ik zou idd oppassen met wassen i.v.m. berg, want dat onstaat vaak in reactie op zeep e.d. of als het huidje heel droog wordt. Dus als het niet nodig is, lekker niet doen. Dat geldt uberhaupt voor zeep volgens mij. Wij doen wat natusan babyolie in het water. Ruikt ook lekker en houdt het huidje heel zacht. En omdat het vet is, is het juist goed tégen berg.

Groetjes,

Eveline

Terug
Bovenaan