Wanneer shoppen voor babykamer?

Hoi allemaal,

Ik was wel benieuwd wanneer iedereen van plan is de babykamer klaar te gaan maken en alle nodige dingentjes in huis te halen?

Ben nu 15 weken zwanger en we zijn er nog niet echt mee bezig. Wel al aan het plannen en rondkijken... we zijn op internet al geslaagd voor de babykamer! ( www.babykamers.nl de bovenste kamer hihi )

Op de aanstaande babykamer staat nu nog een zonnebank maar die gaat dan straks naar zolder, en dan gaan we eerst het hele kamertje opknappen. Plafond en muren vlak strijken nieuwe vloer der in en dan m'n crea bea skills los laten op de muren hihi .. heb er stiekem al heel veel zin in om er nu al mee bezig te gaan

Hoi Joycesdh,

Ook wij hebben de babykamer al gekocht en kunnen elk moment bellen om hem te laten leveren.
babypark gouda...
verder hebben we al een wiegje staan voor op de slaapkamer tijdens de nachtvoedingen en verder nog niet veel.
Ben wel al aan het kijken wat ik deze keer nog allemaal moet maar wil wachten tot 1 maart...dan heb ik mijn 20 weken echo en dan weet ik of ik de muren blauw kan laten of dat ik ze over mag schilderen. :)
dus wij hebben nog even geduld........
groetjes
Charlotte

Hee hoi,

Het is ons 2de ukje en ik merk dat dat toch wel heel anders is. Met ons mannetje had ik veel meer haast. Ik was toen met 12 weken ofzo al aan het schilderen op de babykamer en met 14 weken hadden we het kamertje gekocht op voorwaarde dat als er iets mis zou gaan dat we het terug mochten brengen. Babykamer na de 20 weken echo opgehaald en alles beetje bij beetje ingericht, er mistte hier en daar wat en uiteindelijk was alles mooi op tijd af.

Nu gaan we verbouwen en zullen we een periode boven wonen dus nee nog niks met de babykamer, eerst andere klussen. Onze tijdelijke woonkamer, wordt de slaapkamer van ons mannetje, dus die wordt nu basic wit en 1 muur komt een aqua blauwe schildering op, made bij me! De babykamer, blijft zoals die is en als de kleine ouder is zullen we die ook aan zijn of haar stijl aanpassen.

Liefs grote broer

hier is het ook ons 2de ukie en ben er nog niet echt mee bezig... hebben ook een verbouwing van de zolder voor de deur staan zodra het wat meer droog weer word! en denk dat ik pas in mei gaat rommelen in de babykamer... want dan zit sharon wel goed op haar nieuwe (zolder)slaapkamer..

hadden het ook met de 1e zwangerschap niet zo iets van gauw aan de slag... pas toen ik 6 maanden was of zo...

er zit wel vaak zoveel aantal weken levertijd op meubeltjes dat zou ik wel ff in gaten houden en heb bij heel veel mensen gehoord dat kamertje dan weer niet compleet geleverd werd enzo weer na bestellen... k zelf heb t dus graag op tijd ...

Vorige zwangerschap was ik er ook niet zo mee bezig. Vrij laat pas. Het behang was al blauw en ik was de enige die wist dat het een jongentje werd dus ik hoefde alleen maar de meubeltjes te plaatsen. Bedje en commode en klaar!
Maar toen ik een weekend weg was geweest en ik kwam thuis was de hele kamer gepimpt!!
Was m'n zus crea bezig geweest, samen met mijn zwager. Zo cool!!! en zo lief!

Nu ga ik de kleuren doen die ik toen in mijn hoofd had (goud en groen) Bedje heb ik nog en commode stond er nog.
Chiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil!

Ik zie er als een berg tegenop om met de kamer bezig te gaan maar het moet he.... van de week al lopen ruimen alle spullen uit de slaapkamer gehaald de container overbelast met alles weggooien en de kasten overbelast met volstoppen en opruimen :). Ik heb mijn oude wiegje nog begreep ik van mijn moeder dus die krijgt een plekje. Ook is er nog een commode in de familie die mijn oma voor mijn oom heeft gebruikt en daarna heeft hij hem gebruikt voor mijn neefje. Die moet alleen geverft worden. We beginnen zaterdag met een inbouw kast opknappen dat is het meest overzichtelijke :).

Terug
Bovenaan