wanneer slaapt de baby?

hallo
ik vraag me de hele tijd af of, en zo ja, wanneer de baby eigenlijk slaapt. is dat als de moeder slaapt, of kiest ie lekker zijn eigen tijd voor de dutjes...stomme vraag ik weet het, maar toch vraag ik het me af.

hey helemaal geen domme vraag als een kindje net geboren is zul je eraan moeten geloven het slaapt de hele dag en het word alleen wakker als het voeding nodig heeft en tjha dag gaat ook s`nachts ook zo door

groetjes black

Ze hebben hun eigen ritme, dus niet van de moeder. En als het kind geboren is het echt niet zoals black zegt hoor.. ja somige kindjes doen dat als je geluk hebt!

In de buik kunnen ze later wel wakker worden van harde muziek of geluiden en worden als de moeder in beweging is in slaapgewiegt. Meestal dan! Die van mij vind het nog wel leuk dan wakker te zijn, handig als je dus 35 wken heb haast geen ruimte meer hebt om te bewegen om je moeder dan ff te pesten die met moeite na de stad probeert te lopen.

Ze hebben hun eigen ritme, dus niet van de moeder. En als het kind geboren is het echt niet zoals black zegt hoor.. ja somige kindjes doen dat als je geluk hebt!

In de buik kunnen ze later wel wakker worden van harde muziek of geluiden en worden als de moeder in beweging is in slaapgewiegt. Meestal dan! Die van mij vind het nog wel leuk dan wakker te zijn, handig als je dus 35 wken heb haast geen ruimte meer hebt om te bewegen om je moeder dan ff te pesten die met moeite na de stad probeert te lopen.

De echoscopiste zij mij (met 11 weken) dat de foetus op dat moment zo'n 13 minuten aaneengesloten slaapt en dan weer even wakker is, dan weer slaapt, en weer even wakker is. Die intervallen worden steeds groter naarmate de zwangerschap vordert.

Terug
Bovenaan