wanneer slapen jullie kleintjes?

A

Anoniem

Guest
hoi,

Stijn is meestal tussen half zeven en zeven uur wakker. dan gaat hij van half tien tot elf uur, half twaalf op bed en dan weer om kwart over een tot half drie en dan nog een klein dutje van zes tot half zeven en tussen negen uur en half tien gaat hij weer op bed. De afgelopen acht weken kwam hij dan om de anderhalf, twee uur voor bv, maar de afgelopen twee nachten heeft hij beter geslapen. Vannacht zelfs van half elf tot kwart over vier en toen weer tot kwart voor zeven. Gaat Stijn nou sávonds zo laat op bed of zijn er nog meer kinderen die zo laat gaan slapen? Ik vind het gezellig omdat de oudste twee overdag de aandacht vragen en we in de avond zo even tijd voor hem alleen hebben.

Groetjes van Marloes

Hoi Marloes,

Danielle wordt tegenwoordig rond 7:00u half 8 wakker, dan gaat ze om 11:00u weer naar bed en slaapt ongeveer een uur dan rond 15:00u naar bed en dan slaapt ze 3 kwartier tot een uur. Een enkele keer 2 uur.
Dan gaat ze om 18:30u in bad en om 19:00u slapen tot de volgende ochtend.
Ik vind wel dat ze overdag weinig slaapt maarja als ze 's nachts maar slaapt! Toen ze 6 maanden werd kwam ze inene weer een paar x 's nachts maar gelukkig slaapt ze sinds 2 weken weer goed door.

Groetjes van Sonja

Hoi hoi.

Lune wordt normaal gesproken om 7 uur - half 8 wakker en krijgt dan haar flesje. Dan om 8 uur weer naar bedje tot 9 uur.
Om 12.00 uur weer naar bedje tot ongeveer 13.30.
Soms, als ze erg moe is, om 16.00 uur nog een uurtje en dan om half 8 's avonds de laatste fles en dan dan lekker slapen.
(ik heb de hele grote mazzel dat Lune al heel lang doorslaapt)

Groetjes Jolien

Hoi Marloes,

Hier ergens onder aan de pagina, heb ik deze vraag ook gesteld. Begon me zorgen te maken dat Rik zoveel slaapt, maar lees dat er veeeeeeel kindjes zoveel slapen! Dus zal wel weer over gaan!

Dikke knuf!

Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi Marloes

Bij ons gaat het op dit moment erg rommelig weet niet hoe dit komt maar ja. Normaal is Jim meestal rond 6.00 wakker krijgt dan alleen borstvoeding en weer terug naar bed tot +/- 7.30 dan om 9.30 tot 10.30 redde het duss eerst tot 12.30 wil nu soms om 11.30 alweer naar bed slaapt dan maar 0.30 uur en slaapt vervolgens om 12.30 weer maar 0.20 tot 0.30 uur met als gevolg dat hij om 14.30 weer moe is en dan weer maar 0.45 uur slaapt wil vervolgens rond 17.00 soms nog een hazen slaapje en gaat om +/- rond 19.15 naar bed voor de nacht.

Groetjes Patricia

djess is rond 7uur - half 8 wakker dan gaat ze rond 11uur-12uur weer naar bedje en dan slaapt ze meestal tot 3uur en savonds gaat ze om 8 uur naar bed

Hoi,

Lenn is 's morgens tussen half 7,  7 uur wakker en krijgt dan zijn fles. Dan slaapt die meestal tot uur of half 9,  9 uur. Dan nahet badje en de fruithap van half 11 tot ongeveer half 12 en dan meestal rond 1 uur nog half uur , drie kwartier en 's avonds om half7, 7 uur is die het echt zat. Soms slaapt die rond half 5 nog klein half uurtje. Hij slaapt dus best kort, maar dat heeft die vanaf het begin af gedaan. En 's nachts hoor ik hem nog regelmatig voor zijn speen.

groetjes

Mijn zoontje doet een ochtend- en een middagslaap, gemiddeld 2 uur per slaap en gaat dan tussen 19.00 en 19.30 naar bed tot de volgende ochtend (tussen 7-8 uur wakker).

groetjes Inge

Terug
Bovenaan