wanneer soepstengel?

Hallo allemaal,

Kan iemand mij vertellen vanaf wanneer je kindje een soepstengel, lange vinger, of iets dergelijks mag eten (sabbelen)??
Dat is toch vanaf een maand of zes..................?

groetjes Vanessa
 
mijn zoon kreeg het ook bij 6 maanden
een lange vinger weet ik alleen niet zeker of dat dan al mag(gaf het hem wel)omdat er een beetje suiker opzit.

gr.sandra
 
hoi,

mijn zoon at met 6 maanden lekker een langevinger hoor. vooral die suiker is het waard vind hij om hem op te eten. een broodkorst wilde hij pas met 7 maanden en een soepstengel vind hij nog niet leuk omdat daar te weinig smaak aan zit. het cb raad het niet helemaal aan een langevinger inderdaad ivm de suiker maar ook de gluten dit schijnt niet goed te zijn voor de kleine en dat zit ook in een soepstengel. maar hoeveel krijgen ze nou echt binnen van een lange vinger.... die van mij zit er meer onder dan dat er in zijn mondje komt. en hij heeft lol dus ach. we zijn er allemaal vast wel groot mee geworden dus waarom dan nu in eens niet meer...

succes
charlot
 
`hey mijn dochter van nu 6 maanden kreeg al een lange vinger met 4 1/2  maand, ik denk trouwens dat ze er niet echt veel suiker van binnen krijgen hoor want jady zit altijd meer onder dan dat ze het eet... ze vind het gewoon leuk om haar zelf vies te maken denk ik

Groetjes..
 
Terug
Bovenaan