Wanneer start met ovulatie test na 9 dagen overtijd

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi! <br />ik ben vandaag helaas ongesteld geworden. Ik had deze maand een te late ovulatie, mogelijk door stress, en ben vanochtend 9 dagen te laat ongesteld geworden. Nu weet ik niet op welke dag ik moet beginnen met ovulatie testen? Ik heb die van clearblue Advanced en daarop staat dat als je cyclus varieert, je de kortste van de laatste 6 moet pakken. Maar dit is voor het eerst dat ik zo’n late eisprong had, normaal is alles echt ‘op tijd’ . En als ik die aan houd dan moet ik de 11e beginnen met testen. Echter, zit er dan geen twee weken tussen de menstruatie en de ovulatie testen. Dat kan niet kloppen lijkt mij? De cyclus van deze maand was 39 dagen maar dan ben ik bang dat ik hem mis! <br /><br />Ik weet het echt even niet meer... </p><p>Iemand een idee? <br />Liefs, </p>

Ik heb nooit een regelmatige cyclus gehaf toen ik stopte met de pil. Met ons eerste kindje was ik na 8 maanden zwanger zonder cb te gebruiken. En die was een beetje een verrassing omdat ik heel onregelmatig was. Nu bij de 2e vanaf 2 weken iedere dag gewoon gaan testen. Ongeveer 2 weken na je menstruatie. Ook al is die ineens veel vroeger of later. Dan weet je ook zeker dat je hem toevallig niet hebt gemist zeg maar. Ik had de eerste dag dat ik moest gaan testen gelijk smiley en was ook meteen zwanger

Ovulation generally happens before 14 days of your next expected cycle date. So, you can calculate accordingly. But if you are looking for a detailed information about ovulation then you should definetly check this article. (Vaani) https://zealthy.in/topic/ovulation

Terug
Bovenaan