Wanneer stop je met eten van bepaalde producten

<p>Hoi,</p><p>wanneer zijn jullie gestopt met het eten van bepaalde producten?</p><p>mijn sprong is net geweest dus het is nog afwachten(5e x). Maar komende week gaan we uit eten en ben benieuwd of ik dan nog alle producten kan eten, omdat ik niet zeker weet of ik zwanger ben.</p><p>hoe hebben jullie dat gedaan? Met name ook voor die gene die lang hebben moeten wachten.</p><p>ik hoor graag, bedankt alvast ?</p>
 
Eigenlijk kan je dan nog alles eten. Want er komt op dat moment nog niks in aanraking met je kindje. 
Zelf at ik wel gewoon nog alles tot ik het zeker wist. Wel stopte ik met het drinken van alcohol. Puur voor me eigen gevoel. 
 
Wij hebben er meer dan 3 jaar over gedaan om ons kindje te krijgen eigelijk na het eerste half jaar helemaal gestopt met alcohol drinken alleen wanneer het weer mislukt was een avondje lekker borreltje drinken en hapje eten en daarna weer vol goede moed er tegenaan .
succes en veel geluk 
 
In het begin komen jouw voedingsstoffen nog niet bij de baby. Maar omdat ik bewust bezig was met zwanger worden ben ik meteen gestopt met de dingen eten zodra ik het wist. Alcohol drink ik sowieso al nooit en roken doe ik niet. 
 
Ik heb 2 weken geleden nog van de sushi genot. In mijn achterhoofd dat ik nog wel eens zwanger kan zijn deze maand. (Vrijdag ga ik eindelijk testen) alcohol drink ik heel weinig maar heb zaterdagavond een wijntje afgeslagen. 
Soms moet je keuzes maken, ben je nog niet zwanger, of weet je het nog niet?! Geniet er dan van
 
Wij hebben er een klein jaar over gedaan om zwanger te worden. Vanaf het moment dat ik stopte met de pil, heb ik de dagen na mijn eisprong totdat ik ongesteld werd, geen alcohol gedronken en rekening gehouden met eten. Elke keer 'voor niets', zo voelde het een beetje. Tot de dagen van koningsdag/bevrijdingsdag vorig jaar. Precies de dagen na mijn eisprong.. Het was toch steeds niet raak en ik had zin in een feestje en heb dus alcohol gedronken (niet overmatig veel) en je raadt het al; 11 mei een positieve test in m'n handen! En inmiddels een kerngezonde zoon! Heb me wel even schuldig gevoeld, maar kon er toch niets meer aan veranderen en weet ook dat het zo vroeg in de zwangerschap nog niet bij je kindje terecht komt. Goed dat je je er bewust van bent, maar bij bijzondere gelegenheden tijdens het proberen om zwanger worden, zal ik er (met mate) gewoon aan toe geven, mits jij je daar goed bij voelt natuurlijk! 
 
Terug
Bovenaan