Wanneer stoppen met babyfoon

<p>Mijn oudste is nu 3 jaar. Ze gaat na de zomervakantie naar de basisschool. Overdag slaapt ze niet meer, behalve als ze naar de psz is geweest. Nu gebruiken we haar babyfoon alleen nog als ze 's avonds naar bed gaat, meer uit controle dat ze ook daadwerkelijk gaat slapen en niet stiekem uit haar bed gaat. Zodra wij zelf gaan slapen zetten we hem uit. Ik vraag me af of we hem eigenlijk nog moeten gebruiken. Wanneer zijn jullie er mee gestopt?</p>

Mijn zoon is 3,5 jr en ben nog lang niet van plan om te stoppen met camera babyfoon. Vind t makkelijk om te zien wat hij uitspookt vooral en of hij daadwerkelijk slaapt

Hoi!Ons zoontje is inmiddels 5. Hebben af en toe echt nog wel de babyfoon aan. Gewoon handig om te zien wat hij dan uitspookt. De ene avond slaapt hij meteen, de volgende dag kan hij er wel 6x uit komen.Laatst was hij ziek, 40 graden koorts, dan vind ik het toch ook wel fijn om hem ff in de gaten te kunnen houden.Helaas is nummer 2 due in 2 weken, dus gaat de babyfoon naar dat kamertje en is het afgelopen, maar het liefst zou ik er een 2e bij hebben. Ook met spelen met vriendjes is het handig. Soms hoor ik een enorme klap, dan is het toch fijn om af en toe te kunnen kijken of ze de tent niet afbreken...Succes!Liefs, Maaike

Terug
Bovenaan