wanneer stopt dat bloeden?

hallo nou lees ik bij veel van jullie wanneer je weer ongesteld wordt maar bij mij is het tegenovergesteld. mijn zoontje is nu 7 weken oud en ik verlies nog steeds bloed ,niet superveel maar heb wel maandverband of inlegkruisje nodig ,soms een halve of hele dag zonder bloed maar daarna gaat het weer vrolijk verder .ik baal hiervan ,dit is mijn 3de kindje maar dit is echt nieuw voor mij (ik geef flesvoeding en ben al vanaf 14 dagen na de bevalling aan de pil wie heeft hier ervaring mee ?

Als je nog steeds bloed verliest zou ik het even melden bij de verloskundige (ben je op nacontrole geweest?). Aandurend bloedverlies kan er op duiden dat een stukje placenta is achtergebleven. Je zegt dat het niet veel meer is dus dan zal het wel niet maar ik zou het toch even melden.

Judith

Ik vloeide tot 6 weken na mijn bevalling na 8 weken weer ongesteld en ook bij 8 weken de nacontrole gehad ...Ik zou dit idd even melden nog.. T vloeien kan min.4 weken tot max 6 weken doorgaan.. Misschien kan je Verloskundige / Huisarts meer info geven .!

Succes er mee.!

Terug
Bovenaan