wanneer stopt het?

Hallo allemaal

Ben lang niet geweest helaas (comp was kapot). Ik ben Anke 25 en heb op 22 aug een miskraam gehad na 8 weken. Het probleem is dat ik nu na ruim 5 weken nog steeds bloedverlies heb, het is niet veel maar genoeg om er gek van te worden.
Ik ben nu  2 weken  onder behandeling van de gyn, ik heb een echo gehad daar is niets op te zien. Ik moest bloed laten prikken om te kijken of het HCG nog aanwezig was in mijn bloed, en progesteron tabletjes mee gekregen. HCG was nog aanwezig dus week later weer bloed prikken de waarde is nu een heel klein beetje gedaald (gyn had verwacht dat hij gehalveerd zou zijn   -nou niet dus-) moet eerst de onttrekkingbloeding na het stoppen van tabletjes afwachten en dan weer bloed laten prikken,
Gister nacht vreselijke krampen en veel bloed, later op de dag weer bijna niets kon niet eens tampons in (sorry hoor) vanacht weer redelijk wat bloed. Ik wordt nu alleen helemaal gek van de krampen, heeft iemand tips?
Geestelijk was ik er al lang klaar mee maar mijn lichaam wil helaas niet mee werken
is er iemand met een soort gelijk verhaal want niemand begrijpt me, ik moet me niet aanstellen en het gaat vanzelf over ( maar wanneer) bijna 6 weken vind ik wel zat.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Liefs Anke                        

Hoi!

Vervelend dat je een miskraam hebt gehad en er nog steeds last van hebt.
Ik heb op 13 sept. tijdens de eerste vk controle te horen gekregen dat ik een lege vruchtzak droeg. Alles is het weekend erop los gekomen en ik ben nu klachtenvrij op wat bruinige afscheiding na, maar dat is verwaarloosbaar weinig en niet dagelijks.

Als ik jouw verhaal zo lees, zou ik denken dat je baarmoeder toch nog niet helemaal schoon is. Daarom kramt hij nog regelmatig samen.. maar goed, ik ben geen arts (wel verpleegkundige) en als ik het goed begrijp ben je onder controle.

Ben erg nieuwsgierig hoe het afloopt en of je al iets meer weet!

Groetjes, Harma

Hoi Harma

Bedankt voor je reactie, ik was al bang dat er niemand zou reageren. Even een update:
de tabletjes hebben hun werk gedeeltelijk gedaan, het vloeien was helaas maar twee dagen gestopt en toen ik ze op had begon het meteen opnieuw.

Deze keer was het duidelijk meer ('s ochtends doorlekken en 's avonds weer niet veel) ik hoop dat het voldoende is geweest en dat het laatste nu weg is. Het lijkt erop dat het nu gaat stoppen, maar dat heb ik ook al vaker gedacht.

Vrijdag weer bloedprikken voor HCG ik hoop dat het nu echt afgelopen is. Het is nu al 6 weken.

Jij ook nog heel veel succes!!!!!! het is niet niks.

groetjes Anke

Terug
Bovenaan