Wanneer striee?

A

Anoniem

Guest
Hallo dikke buikjes!

Vraag me af of jullie al striee hebben?
En hebben jullie enig idee of het aan het eind komt of in het begin?
Heb nu nog niks,...

Natas

Hoi hoi,

Ik heb nog geen striae, maar het kan er geloof ik op de laatste dag nog inknallen.... Laten we voor ons allen duimen dat  aan ons voorbij zal gaan.

Jettepetje

Heej,

Heb zelf een btje last van striee op de onderkant van m'n borsten en ik zag van de week dat er nu ook wat op m'n billen zit. Maar tis gelukkig allemaal minimaal.
En op je vraag tot wanneer je het kan krijgen. Een vriendin van mij was helemaal streeploos tot de laatste week voor de bevalling. En nu zit echt haar hele buik eronder. Dus helaas het zegt nu nog niks of je er wel of niet last van hebt.

Groetjes Rinske 36,2 wk

Hoi,

Ik kreeg het bij de eerste ook pas een paar dagen voor mijn bevalling. Het is bij de tweede en nu bij de derde wel iets erger geworden. Gelukkig zit het redelijk aan de onderkant/zijkant van mijn buik dus het meeste valt net onder mijn bikini broekje.

Syl
34

Hoi Natas,

Ik ben tot nu toe (even afkloppen) helemaal streeploos gebleven. Dus ik hoop dat het mij bespaard blijf.
Ik blijf hard  voor ons.

Kruimel

hoihoi ik ben van t septemberforum en over 11 dagen uitgerekend en alleen mn borsten zaten er helemaal onder en verder niets tot de laatste 3 dagen nu zit mn hele onderbuik er onder voelde t gewoon scheuren leek op heftige spierpijn en werd opeens ook een stuk dikker haha....
 buikje voelde helemaal gespannen aan en smeer er dan vrolijk op los met buikstriae en borstcreme van de etos en t werkt wel ze zijn minder paars als eerst... zo zien jullie maar t zegt inderdaag helemaal niks jammer maar t hoort erbij :p

liefs miranda
38wk,3dag

Terug
Bovenaan