Wanneer symptomen/klachten?

<p>Hallo (aanstaande) mama's</p><p>Wanneer kregen jullie symptomen/klachten tijdens jullie zwangerschap?</p><p> </p><p>Gisteren een positieve test gedaan, dit is onze 3e poging na onze zoon van bijna 2. Afgelopen maanden 2 miskramen gehad. Ik ben nu zo'n 2 weken zwanger (volgens vk telling is dat 4/5 weken) en nog geen symptomen/klachten. Dit heb ik de afgelopen keren ook niet gehad en ben nu zo bang dat het weer mis gaat. </p><p>Ook bij mijn eerste zwangerschap had ik nagenoeg geen klachten, dus de eerste keer weer zwanger zocht ik hier niks achter. Nu na 2 miskramen zou ik liever wel klachten hebben... </p><p>Fijn om het even van mij af te schrijven en ben benieuwd naar ervaringen. Ik blijf hoopvol en hoop op een goede afloop! </p>
 
Hoi Angelique,
wat ontzetten vervelend en verdrietig.
Ik heb voor deze zwangerschap ook 2 miskramen gehad. Ik had wel kwaaltjes zelf 1x extreem. Nu met deze zwangerschap eigenlijk niet veel. Was een beetje misselijk in de ochtend maar niet heel erg. Het zegt dus niets over hoe je je voelt of het wel of niet goed zit. Hoe vervelend ook je moet geduld hebben en proberen positief te blijven. 
Succes!!
 
Ik kreeg pas bij week 9 echt kwaaltjes. Vond het ook vervelend aangezien in die beginnende fase alleen de kwaaltjes een teken zijn van je zwangerschap. Hoe vervelend ook is dat dan wel fijn.
Succes! 
 
Terug
Bovenaan