wanneer te testen?

A

Anoniem

Guest
Hoe snel kun je een test doen?

Ben nl net een week de ovulatie voorbij, en moet nog een week wachten om te zien of ik wel of niet ongesteld zal worden.

Nu heb ik gehoord dat je zelfs al voor de periode een test kan doen?

Wie heeft hier ervaring mee of een antwoord op?

Ben nu sinds febr van de pil af en hebben tot vorige maand gecondoomd om zo m'n lichaam eerst goed te laten ontpillen.

Ben nu dan ook zooooooooooooo nieuwsgierig............

Hey Basendien!

Het HCG in je urine is pas   2 weken na je ovulatie te zien op de testen, normaal gesproken zou je kunnen testen op de eerste dag na de verwachte ongi.
Nog even geduld dus.....spannend!
Hoop voor je dat je test positief gaat zijn!!!!

Hou ons op de hoogte!!!!

groetjes dreamer

Hi ik reageer voor het eerst op dit forum, vindt het wel erg ondersteunend al die berichtjes van alle nog niet zwangeren. Wij zijn zelf vanaf februari bezig, en volgende week woensdag is mijn NOD. Deze maand voor het eerst erg pijnlijke tepels sinds vorige week donderdag al, wel erg vroeg, maar ik begin nu wel te hopen dat het gelukt is. Ik ben al 41 en heb in een vorig huwelijk twee kinderen gekregen toen ik begin 20 was. Dit is inmiddels zo lang geleden dat ik mij niet meer kan herinneren of ik dat toen ook had.

Veel testen geven aan dat je 4 dagen voor je NOD kunt testen, nog niet geheel betrouwbaar natuurlijk, maar ik denk dat wij dit weekend te ongeduldig zijn om te wachten en het toch gaan proberen,

groetjes

hey meiden,

nou ik wil je het advies geven echt nog even te wachten(moet ik zeggen)
weet je wat het is:

mocht je toch al een positieve test hebben dan kan het heel goed dat nog voor je ongi wordt de zwangerschap al is afgebroken

en

Vaak is je hcg gehalte nog veeel te laag om een zwangerschap te kunnen herkennen en blijft je test negatief!

Ik moet wel heeeell eerlijk bekennen dat ik nu al 4 testen gedaan heb en ben net 2 dagen over tijd. Begon met testen een week voor nod.
maar NOG niet positief

liefs M

Terug
Bovenaan