wanneer te zien

A

Anoniem

Guest
hoi
graag willen wij zwanger worden (in ieder geval proberen) maar willen graag weten wanneer het voor de buiten wereld te zien is omdat ik voor die tijd nog in mijn trouwjurk wil passen :) volgens mijn huisarts kan 2 maanden ervoor zeker geen kwaad, maar de winkel van de jurk zegt dat je dat zeker wel ziet en je dan niet in je jruk past? help! wanneer zitten we redelijk  safe? (misschien waarom zo'n haast maar dara liggen andere redenen achter dat we niet te lang willen wachten)
hopelijk heeft iemand een idee,
groetjes

Hoi,

Ik ben op dit moment 6 weken zwanger en ik heb al een buikje! Mijn normale broeken gaan niet meer dicht, mijn heupbroeken nog net, soms doe ik dan gewoon het knoopje open. Nu zeggen ze dat dit nog niet van het kindje is, maar door je darmen die anders gaan liggen om ruimte te maken voor het kindje.
Ik draag op dit moment slobbertruien of een vest om mijn bolling een beetje te verbloemen, aangezien ik het voor de buitenwereld (zoals werk) nog even stil wil houden.

Groetjes Saskia

bij mij zag je het weer vrij laat. Ik kon pas met 19/20 weken mijn broeken niet meer aan....tha iedereen is verschillend.

Maar ook leuk trouwen in een buikjesjurk??hihihihi

Leuk hoor!!!

groetjes en suc-7 claudia en maud-je

Hoi Anouck,

Toen ik zwanger was van mijn eerste begon ik pas met een week of 18 een buikje te krijgen. Ik kon toen nog wel mijn gewone broeken aan, maar met de knoop open. Vanaf ong. 24 wkn was het ook voor de buitenwereld zichtbaar.
Nou moet ik wel zeggen dat ik van mezelf redelijk strakke buikspieren heb, en dan duurt het wat langer voordat je een buikje krijgt.

groetjes,
Ikke mv 1

Hee hoi,
Gefeliciteerd met jullie plannen! Wij zijn in september getrouwd en we hebben een super dag gehad, echt genieten! Ik was 2 maanden voor die tijd gestopt met de pil, dat moest kunnen volgens ons. Dat bleek achteraf wel, want we zitten nu in ronde 7  !

Veel suc6!

Liefs Lientje

lastig dus om dara echt ene richtlijn voor te hebben?  Ik heb de jurk als kado gekregen dus mijn ouders zien me aankomen als ik er niet meer inpas.maar zwanger worden willen we ook wel hééél graag
groetjes

Terug
Bovenaan