wanneer test doen?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Sinds 2 maanden gestopt met de pil, 1 keer ongesteld geweest op de manier van toen ik de pil slikte. Ik zou gisteren dan weer ongesteld moeten worden, maar er is niets gebeurd en ook nu voel ik niets wat daarop lijkt..Ik weet dat het een onregelmatige cyclus kan zijn, dus hoop nergens op, maar ben sinds 3 dagen ontzettend draaierig, zo erg dat ik af en toe bijna omval..Heb getest, test was negatief, maar dat was ook gisteren, op de dag dat ik ongesteld had moeten worden.

wanneer is het handig om te testen? iemand die dit herkent?

hoi

je kan eigenlijk op de dag van je ongi testen
maar het kan zijn dat je nog niet genoeg hcg in je lijf hebt dus dan zou ik over een weekje nog maals een test doen.

ik denk wel dat het met het ontpillen te maken kan hebben hoor.

succes groetjes moekje

Hoi Laura,

Ik had precies het zelfde 2 maanden gestopt met de pil, 1x ongesteld geworden, erg last van ontpillen, op nod getest en was negatief 4 dagen later nog een test gedaan en ik viel bijna achterover! positief en ben nu 11+4 weken zwanger. Dus het kan zeker dat je HCG nog niet voldoende is. Rustig afwachten en gewoon nog een testje halen en hoe moeilijk ook niet te veel hopen anders is de teleurstelling zo groot als het niet zo is (ik weet het makkerlijker gezegd dan gedaan...)
Laat je het nog even weten? Succes!

Groetjes Elain

Hee hoi,

Ik zou over een weekje nog een keer testen, meer hcg en scheelt een hoop in je knip! Ik hoop het voor je!

Liefs grotebroer

Terug
Bovenaan