Wanneer testen bij onregelmatige cyclus

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Hoi,</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Ik heb een zoontje van 1,5 en we proberen het weer sinds half oktober. De vorige keer duurde het 8 maanden dus verwacht niet dat het snel raak zal zijn.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Ik heb een vraag. Ik heb sinds mijn eerste ongesteldheid na mijn bevalling een hele regelmatige cyclus van 28 dagen. Twee maanden geleden had ik opeens een cyclus van 27 dagen en vorige maand van 26 dagen. Ik zit nu op 29 dagen. Wanneer kan ik nu testen (zo laat mogelijk natuurlijk).</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Ik hoor graag of iemand hier ervaring mee heeft. </p>
 
Hoi!
Ikzelf heb alleen maar onregelmatige cyclussen gehad. Dus was het ook even zoeken wanneer testen, vaak ook te vroeg en liet het allemaal langer wachten. Heb testen tussen een week tot twee weken over tijd gedaan. 
Ik zou bij zo’n week, anderhalve week overtijd testen. Maar blijft lastig!
 
Ik vind 26 of 28 dagen niet heel erg onregelmatig hoor ;) maar om je vraag te beantwoorden: als je je eisprong weet, dan 14 dagen daarna. Als je je eisprong niet weet zal ik van je langste cyclus uitgaan (28 dagen en ben je nu dus overtijd) en dan testen. Je kunt nu dus testen als je wilt!
 
Bedankt voor jullie reacties.
Het is zeker niet erg onregelmatig maar eerder een beetje afwijkend (voor mij dan). 
 
Dat er een klein beetje speling zit in de dagen is geen ramp. Dat heb ik ook. Gemiddeld is de mijne 31 -33 dagen.
Door op mijn 15e en 16e dag de ovoulatie te doen weet ik dat ik in elk geval een eisprong heb gehad 1 van die dagen. 
Ik vind dat je een mooie korte cyclus hebt. Meestal is defase van ei tot ongesteldheid ongeveer 14 dagen. persoonlijk zou ik op dag 28 of 29 testen. 
 
Komt vast wel goed!
 
Terug
Bovenaan