Wanneer testen? i.v.m. langdurig ongesteld zijn

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Na mijn vorige ongesteldheid ben ik gaan tellen en kwam ik uit om een gemiddelde cyclus van 32 dagen. Dat zou betekenen dat vandaag mijn NOD is. Echter ben ik bijna 2 weken ongesteld geweest (met tussen pauzes). Gister had ik echt het gevoel ongi te worden, maar inmiddels ben ik vooral erg misselijk en duizelig. Mocht ik vandaag niet ongi worden, wanneer zouden jullie dan testen. Nu al of toch een weekje wachten???

Groetjes Monique

Ik zou zeggen,ga even testen.
En anders even een weekje wachten?
Ik duim voor jou op een positief uitslag.

Ik zou zeggen,ga even testen.
En anders even een weekje wachten?
Ik duim voor jou op een positief uitslag.

de duur van de ongesteldheid zou niet uitmoeten maken. je moet gewoon de eerste dag van je laatste menstruatie aanhouden en daar dan 32 dagen bij op tellen, de datum die daar uit komt op die dag zou ik testen.

de duur van de ongesteldheid zou niet uitmoeten maken. je moet gewoon de eerste dag van je laatste menstruatie aanhouden en daar dan 32 dagen bij op tellen, de datum die daar uit komt op die dag zou ik testen.

Als je raar gemenstrueerd hebt, kan het ook een innestelingsbloeding zijn geweest, die kunnen soms wel 2 weken duren. Mijn schoonzusje had het ook en dacht dat ze heel raar ongesteld was. De cyclus daarna sloeg ze dus over en toen ze met 10 weken voor een echo kwam was ze al 14 weken. Ze was inderdaad zwanger en het was een innestelingsbloeding.
Als je nu test dan ben je er zeker van dat je geen innestelingsbloeding hebt gehad, als je test negatief is.

Ik zou testen!

Terug
Bovenaan