Wanneer testen jullie?

Marjammm

New member
Hi dames,

Mijn menstruatiedag is vandaag (6feb) volgens de app. Ik ben alleen soms wel op de dag soms 2 dagen later..

Ik kan niet wachten om te testen maar wil niet teleurgesteld zijn straks
 
Helft van mijn bericht is niet meegestuurd.



Ik moet vaker plassen en heb last van maagzuur in de avond. 1x licht roze geplast en voor de rest geen innestelingsbloeding gehad.



Afwachten of testen?
 
<p style="text-align: left;">Zelf zou ik nog even wachten. Het is natuurlijk goed mogelijk dat je zwanger bent maar je kan ook gewoon iets later ongesteld worden. Ikzelf heb gemerkt dat je lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden qua symptomen. Maar als je uit de onzekerheid wil dan zou ik gewoon testen :) al helpt dat niet altijd... zelf heb ik al twee test gedaan in twee weken tijd die beiden negatief waren maar ik ben ook nog steeds niet ongesteld dus
 
Ik ben zo zenuwachtig! Ik denk dat ik morgen ga testen.



Ik heb ook het gevoel niet dat ik ongesteld ga worden wat ik normaal wel aanvoel komen
 
<p style="text-align: left;">Heb je normaal gesproken een regelmatige cyclus?</p>
<p style="text-align: left;">Succes met testen :) hoop voor je dat het gelukt is!</p>
 
Normaal gesproken heb ik dit rond 5 en 7e van de maand maar via de app geeft die aan dat ik vandaag ongesteld moet worden. Vaak voel ik dit aan maar nu totaal niet.. kan tussen mijn oren zitten

Ik hoop het ook zo!
 
Vorige week dinsdag mijn eisprong gehad. Nu sinds afgelopen weekend en vooral vandaag best last van stevige hoofdpijn en wat kramp in de onderbuik. Ook heel licht echt extreem licht bloedverlies.. wat denken jullie? Kan ik al iets testen? Ik hoop het zo ben er al zo een tijd mee bezig, maar soms vraag ik mij ook af zit het dan niet tussen je oren?
 
Hoi Liselotte Sanny,

Ik heb rond de 27e mijn eisprong gehad en gister begon licht roze afscheiding. Ik heb gelijk getest omdat ik de zenuwen niet kon bedwingen, maar negatief. 13e is mijn NOD, ondanks meer dan gister maar nog steeds licht bloedverlies houd ik hoop maar test ik ook nog niet eerder. Ik zou nog even afwachten als ik jou was.
 
Terug
Bovenaan