Wanneer testen na afbreking zwangerschap

<p>Hoi meiden,</p><p>Mijn vriend en ik hopen heel erg dat wij een kindje mogen krijgen.</p><p>Begin April heb ik mijn eerste zwangerschap helaas af moeten breken door middel van curratage omdat er geen hartslagje meer was. Ik was toen ruim 13 weken zwanger. </p><p>Ik heb een normale cyclus en zou rond 20 mei moeten mensteueren. Nu heb ik alleen al 2 weken weer dezelfde symptomen als bij mijn eerste zwangerschap zoals innestelingsbloed, buikkrampen, pijnscheuten in mijn bekken/heupen bij het opstaan, onwijze stemmingswisselingen noem het maar op. Ik heb zelf dus sterk het gevoel dat het toch weer raak is. </p><p>Ik heb (kon het niet laten) al 2 testen gedaan en deze waren negatief. Ik vraag me dan ook af of er meer meiden zijn die na een zwangerschapsonderbreking mij kunnen vertellen wanneer ie nu het beste weer kunt testen ook omdat je cyclus na een curratage af kan wijken. Ik wil mijzelf niet telkens gek maken door overmatig te gaan testen en voor mijn gevoel telkens heel erg teleurgesteld te zijn met een negatieve uitslag.</p><p>Sorry voor het lange verhaal, hoop gewoon dat iemand met ongeveer dezelfde ervaring mij raad kan geven,</p><p>Liefs Marieke</p><p> </p>
 
Hoi Marieke,

Wat een vervelend verhaal zeg.
Is heel moeilijk te zeggen.
Ik had in januari een vroege miskraam met 6 weken, was daarna meteen weer zwanger. ( morgen alweer 18 weken)
Ik ben vrijwel meteen begonnen met ovulatietesten, omdat ik graag wilde weten wanneer mijn eisprong was, zodat ik vanaf daar mijn NOD kon berekenen.
Als je dus niet weet wanneer je eisprong was, is het heel lastig te bepalen, helemaal omdat je ook al best ver in je zwangerschap was.
Ik zou nog een weekje proberen te wachten en het dan als je dan nog niet ongesteld bent, nog een keer proberen.
Ik hoop in ieder geval voor je dat het snel raak is.

Liefs Em
 
Ik heb ook een miskraam gehad met 11 weken daarna 1 x ongesteld en nu 2 dagen overtijd en veranderende afscheiding, als alles klopt kan ik 3 weken zwanger zijn , maar ja kan ook gewoon  verstoorde cyclus zijn ik wacht nog een week met testen.
Succes
 
Terug
Bovenaan