Wanneer testen?

<p><span style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Hallo allemaal,</span><br style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><br style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><span style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">In juni ben ik gestopt met de pil en halverwege juli ben ik voor het eerst weer ongesteld geweest. We willen er ook echt voor gaan! Volgens de 'mijnkalender'app, zou vandaag de dag zijn dat ik ongesteld moet worden, maar er is (bijna) niets. Ik snap dat de eerste maanden de ongesteldheid onregelmatig kan zijn, dus ik hou hier niet al te veel aan vast. Maar nu het volgende:</span><br style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><span style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Afgelopen donderdag ben ik vroeg wakker geworden vanwege buikpijn/misselijkheid. Ook de dagen ervoor was is op een paar momenten wat misselijk. Donderdagavond had ik een lichtroze kleur na het afvegen op het toiletpapier. Ook gisteren en vandaag heb ik momenten waarop ik soms wat roze/bruins afveeg, maar ook momenten dat er niets te zien is. Dit zou natuurlijk het begin van mijn ongesteldheid kunnen zijn, maar ik herinner met niet dat het ooit zo is geweest en afgelopen maand - toen ik ongesteld was - was het ook niet zo. Het zou natuurlijk ook een innestelingsbloeding kunnen zijn.</span></p><p> </p><p><br style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><span style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Wanneer raden jullie aan om te testen, als de ongesteldheid de komende dagen niet doorzet? Ik heb voor de zekerheid al een test in huis.</span></p>
 
Hoi,
Ik zou nu meteen testen. Is de uitslag negatief dan morgenvroeg nog een keer. Ik zou te nieuwsgierig zijn om te wachten...
Good luck!! Wel iets laten weten hè? :)
 
Ik heb toen ik dacht... Nou ik weet t niet...
nog n aantal dagen gewacht om te zien of er alsnog een menstruatie zou komen .na 5 dagen overtijd heb ik getest. 
Suc6!
 
@Stormgirl Dat ga ik inderdaad ook maar doen. De komende dagen nog even afwachten en dan vrijdag/zaterdag/zondag? testen. Ik ben te bang voor een negatieve uitslag, dus ik geef mijn lichaam de tijd om de eventuele ongesteldheid toch nog door te zetten de komende dagen.
Zoals gezegd ben ik ook pas geleden gestopt met de pil, dus het kan zijn dat mijn cyclus niet direct regelmatig is, waardoor de ongesteldheid nu wat langer op zich laat wachten.
 
Terug
Bovenaan