Wanneer testen

<p>ik heb sinds kort een onregelmatige cyclus. Ik had eerst altijd een cyclus tussen de 30-35 dagen en daarna werd het ineens 78 dagen en de laatste keer was het 57 dagen.</p><p>ik zit nu op dag 25 van mijn cyclus maar heb sinds 1,5 week vage klachten. Veel last van mn buik, duizelig, met vlagen misselijk, opgezette buik, pijnlijke tepels, en een lichte streep wat van mn navel naar beneden loopt. Zou het kunnen dat ik zwanger ben? En wanneer kan ik het beste een test doen? Wil eigenlijk niet wachten tot de dag na mn langste cyclus want dat duurt nog wel heel erg lang en aangezien ik nu al deze klachten heb. </p><p>Wat zeggen jullie?</p>
 
Het zou zeker kunnen dat je zwanger bent. Ik zou gewoon morgenochtend testen (als je een test in huis hebt). Zou wel sochtends testen omdat dan je hcg het hoogst is. 
 
Mocht de test negatief zijn, dan zou je na een week weer een test kunnen doen om te kijken of je zwanger bent. Dit kun je net zolang doen totdat hij positief wordt of tot je toch ongesteld wordt. Succes ! 
 
Hoi, niet om vervelend te zijn maar ik wil je ook niet teveel hoop geven. Die streep is altijd zichtbaar, dat heet de linea alba. Echter wordt deze vanaf het tweede trimester wel donkerder maar dan zou je dus al rond de 11 weken zwanger moeten zijn. Dan heet de streep linea nigra. 
Het beste kan je gewoon testen en zo min mogelijk op je lichaam letten, van schijn zwanger (dus jezelf zwanger wanen) kan je namelijk een ongesteldheid overslaan en dan slaan je hormonen helemaal op hol. Dit laatste geef ik echt als tip, niet om je naar beneden te praten. Ik heb dit namelijk zelf ook gehad en daardoor raakte mijn hele hormoon huishouden in de war. Gevolg was dat ik bijna een half jaar niet meer wist wat er in mijn lijf gebeurde. 
Ik vond trouwens zelf de etos testen echt niks, de action  test was wel oké en de kruidvattest  favoriet. Eigenlijk was clearblue de favoriet want die liet het duidelijk in tekst zien, maar die is zo duur dat je dat niet te vaak wil doen ;-) 
Er zijn een aantal testen die je al vroeg  (4 dagen voor nod) kan doen dus Let er op goed dat je die koopt. 
Succes! 
 
Oké ja ik heb die streep op mn buik eigk nog nooit gezien en zie hem sinds 4 dagen ineens maar kan ook zijn dat het me daarvoor nooit is opgevallen.
ik heb inderdaad testen thuis die je al vroeg kan doen dus wellicht dat ik het deze week gewoon een keer probeer om te kijken. Ik ben eigenlijk nog niet eens zo heel erg bezig met zwanger worden. Slik al wel heel lang de pil niet meer maar daarna altijd met condoom gevreeen. Pas sinds 1,5 maand doen we zonder. We gaan over 2,5 maand trouwen en ik had zoiets van meestal duurt het wel ff voordat je zwanger bent dus kunnen wel alsvast beginnen. Zou het dus heel gek vinden als ik al zo snel zwanger zou zijn en ben er eigenlijk ook nog niet zo heel erg mee bezig, al zou ik het super leuk vinden als de test positief is natuurlijk ?
 
Ik zou voor de zekerheid een test doen , ook omdat je cyclus niet regelmatig is. En als je er teveel mee bezig bent en het niet zeker weet je menstruatie kan uitblijven wat miss weer de vraag geeft of je zwanger bent.. als de test negatief is inderdaad later nog een keer testen. Maar het kan zomaar zijn dat het wel positief is en dan heb je die zekerheid natuurlijk ook . Spannend !
 
Heb gisterochtend de test gedaan en had een heel licht streepje bij zwanger staan. Dus denk dat ik over een paar dagen nog een keer een test doe om te kijken wat hij dan zegt. Spannend!!
 
Terug
Bovenaan