Wanneer testen?

<p>Hallo allemaal </p><p>ik heb het momenteel even zwaar. En vroeg me af of iemand me kan/wil helpen? </p><p>Ons verhaal;</p><p>In juli hadden we een miskraam. We hebben daarna een ronde overgeslagen en zijn deze maand opnieuw van start gegaan. </p><p>Heel mijn lichaam geeft aan dat ik zwanger ben; misselijk met vlagen, duizelig, lage rugpijn, sterke geurzin... </p><p>ik was 3 dagen overtijd maar ben dan toch 3 dagen licht beginnen bloeden. Dit leek meer op innesteling? (Bij vorige zwangerschap ook hetzelfde). Het begin van het bloeden is nu 4 dagen geleden. Wanneer denken jullie dat ik kan testen? Momenteel is de uitslag alsmaar negatief. </p><p>Herkent iemand dit ? </p><p>Bedankt </p>
 
Als je al op de 4e dag van bloeden zit en in totaal de 7e en hij is nog negatief denk k dat je na de volgende ronde gaat. 
Al wil je liever een ander antwoord natuurlijk.
ik ben nu zwanger van de 2e en de eerste ronde had ik alle symptomen en negatief en de 2e ronde nergens last van en positief je lichaam kan Zo met je spelen.
hwel veel succes en duim dat je snel een positieve test in handen hebt.
liefs 
 
Dag MamavanR
hartelijk dank voor je antwoord !
ik heb in totaal maar 2 dagen rood bloedverlies gehad en 1 dag bruinig. 
Dat is nu 4 dagen geleden. Ik hoopte dat het innesteling was maar dan had ik inderdaad mss wel al een positieve test in handen moeten hebben... 
hartelijk dank voor jouw eerlijke antwoord ! 
Liefs x 
 
Terug
Bovenaan