Wanneer testen?

Hallo meiden,

Ik zit met een probleempje en hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik zit nu op dag 28 van mijn zeer onregelmatige cyclus en weet bijna wel zeker dat ik zwanger ben. Ik herken namelijk veel van mijn verschijnselen van mijn vorige zwangerschap. Kan iemand van jullie mij vertellen wanneer ik nu het beste kan testen? Ik wil namelijk geen teleurstellingen...
Alvast bedankt!
 
Hé Christy,

Om van de onzekerheid af te zijn zou ik gewoon gaan testen. Maar ik heb makkelijk praten. Ik zit in ronde 2 en heb morgen mijn NOD. De vorige maand werd ik 1 dag eerder dan gepland ongi. Dus echte onzekerheid heb ik nog niet gehad. Maar ik wil je in ieder geval succes wensen bij het testen.

Groetjes Biaggi.
 
Op de site vam clearblue staat wanneer je moet testen als je zeer onregelmatig ongesteld bent. Geloof dat je 19 dagen moet rekenen vanaf de bevruchting...Ik heb op babybrabbel een midstream zwangerschapsstest gekochtt, waarvan ze zeggen dat je die al kunt gebruiken 6 tot 10 dagen na je ovulatie....weet nog niet of het werkt. de test kost 3,- dus daar wil ik het wel voor proberen. Succes.
 
Terug
Bovenaan