wanneer testen

A

Anoniem

Guest
ik heb pas me eisprong gehad dat was op 2 febr,maar sinds vandaag moet ik veel plassen ik ben nog niet geweest en ik moet alweer.hetis nu 6 dagen na me eisprong.en volgens babybrabbel kan ik 14 febr gaan thuistesten is dat nou waar of niet zou ik niet beter kunnen wachten tot me ongestelddag.ik zit nu in ronde nr4.kan iemand me een antwoord hier op geven..ilona

Sommige hebben na 12 na een sprong al een positieve test maar sommige pas na 20 dagen...Je weet het dus niet, elk lichaam is anders!
Succes!

HOi Ilona,

Ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent maar ik wil je wel ff zeggen dat veel plassen een pms symptoom is. Ik heb dat namelijk ook altijd in de tweede helft van mijn cyclus. Ik ben bang dat je je daar nog niet op kunt richten. Je kunt wel een dag misschien eerder testen maar een week heeft echt geen zin!

veel succes, ik duim voor je.

Ik sluit me aan bij mijn voorgangers. Op de test staat ook dat je kunt testen op je NOD. Dit heeft als reden dat je eerst genoeg HCG moet produceren om de test te laten reageren. Dus het heeft nog geen zin. Er kan nog niet genoeg HCG zijn. Sorry om je teleur te stellen, maar zo zijn de feiten nu eenmaal. Ik duim voor je dat het op of na je NOD positief zal zijn.
Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan