Wanneer testen??

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,
Ik voeg ff iets toe,ik ben dus afgelopen zaterdag,met mijn vriend,naar de HA-post gegaan.(met gevaar voor eigen leven!)Hij is altijd zo relaxed,maar nu was 't gas erop!!!De arts die mij geholpen heeft zei dat je het beste kon w8en met testen totdat je 14 dgn overtijd was.Dat schijnt toch betrouwbaarder te zijn dan meteen de eerste dag....Hij zei ook dat het normaal is dat je er minimaal een half jaat tot een jaar over doet om zwanger te worden...Dus wanhoop niet!!!!Succes met klussen allemaal!Ik hoop dat hier iemand wat aan heeft.O,ja weten jullie waar ik leuke namen kan vinden???Ik surf me rot!Alvast bedankt!!Liefs Miran13

waarom moest je naar de hapost dan? ik heb dat even gemist denk ik!

hoi miran13
je kan een hele grote lijst met namen vinden op www.brabel.nl
kan je selectetern op land enzo voort
sucses gr lins

Hoi,

Bij de eerste had ik gewacht tot ik 4 dagen overtijd was. Ik bleek toen echter al een week en 4 dagen overtijd te zijn en zwanger! (dat ik een week verder was bleek later uit de echo).

Nu zit ik op dag 36 en heb nog niet getest, wacht tot het weekend (als het dan nog nodig is....het kan ook een 'grapje' van m'n lichaam zijn)

Marije

Ik hoop voor jou dat het raak is.
Ik duim voor je. Groetjes kaatje.

Spannend!!! Voor van alles over baby's kun je terecht op baby.pagina.nl. Dus ook voor namen.
Veel leesplezier!
Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan