wanneer testen?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Ik ga deze maand voor het eerst beginnen met ovulatietesten.
Als ik uitga van een cycles van 28 dgn moet ik toch op dag 11
beginnen met testen? Veel liefs isa.

hallo isa

ik ben angela en ik ben vandaag voor het eerst nieuw op deze forum.
hellaas kan ik jouw niet helpen met jouw vraag maar ik heb wel een vraag aan jouw?!

ik zag dat je had gereageerd op het verhaal van billie ( over dat haar vriend nog ff wil wachten met kinderen) nu heb ik een vraagje over jouw verhaal maar voor dat ik die stel eerst ff mijn verhaal dan begrijp je het misschien.

verleder jaar juni ben ik naar de dokter geweest omdat ik zo vreselijke pijn in mijn onderbuik had daar kon hij niets vinden n besloot een uitstrijkje te maken ,de uitslag was niet goed er waren cellen blijvend veranderd op mijn baarmoeder mond en hij wist niet of dit goed of kwaadaardig was,ben naar de gyni gestuurd daar hebben ze getest en getest en uiteindelijk 7 mnd later kwam er uit dat dit een voorstadium van baarmoedermond kanker was ik mocht kiezen wachten totdat het kanker was of bij voorbaad weghalen uitterraard heb ik dit weg laten halen, maar die buikpijn is dus nog steeds aanwezig en daar heb ik tergelijk met de operatie een extra kijkoperatie  voor gehad . gelukkig niets kunnen vinden maar het probleem is er nog steeds pijn in mijn onderbuik.

jij schrijft aan billie dat je op een gegeven moment maar ben gestopt met de pil!
dan is hier dan nu mijn vraag aan jouw , heb jij na het stoppen met de pil nog buikpijn gehad?? want mijn gyni zegt dus dat de pil niets met deze buikpijn te maken heeft maar ik geloof het ergens niet ,en eigenlijk na 13 jaar pil slikken zou ik zo en zo wel willen stoppen er mee maar als jij zegt dat je geen pijn in je buik meer hebt gehad dat heb ik goede hoop dat dit misschien ook wel eens voor mij zou kunnen gelden?????

in iedergeval bedankt voor het lezen van mijn verhaal en ik hoop op een andwoord van je en jij iniedergeval veel succes  

groetjes angela28    

Terug
Bovenaan