wanneer testen?

A

Anoniem

Guest
Mijn NOD is pas 13 januari uitgaande van cyclus 26 dagen.
( hiervoor pas 1 cyclus gehad = 2e ronde)

Heb denk ik toch wat zwangerschapsverschijnselen ,zie vorige bericht.

Mijn vraag.. heb hier ooit eeder gelezen over testen die je al 4 dagen voor NOD zou kunnen gebruiken. Welke zijn dat?

Groetjes,
mama2004

Hoi,
Volgens mij kun je de meeste testen 4 dagen voor je NOD gebruiken, die van het Kruidvat en Predictor. Zelf heb ik testen van Sensitest en die kun je ook 4 dagen voor je NOD gebruiken.
Suc6
Groetjes Rene

Hallo allemaal,

Heb al een tijdje meegelezen op dit forum. Maar had niet het idee ergens iets aan toe te voegen. Al zit ik wel met veel vragen.
Ik vind het super om te lezen hoe iedereen elkaar opbeurt en aanmoedigt.
Ik leer iedere keer weer wat bij.
Ik ben Dian en we zijn nu twee maanden bezig zwanger te raken. En ben nu al ongeduldig.Als ik lees dat sommigen al meer dan een jaar bezig zijn, zinkt de moed me in de schoenen. Dapper als je dit vohoudt!
Ik krijg nu wel de kriebels. Mijn nod is denk ik ook a.s. vrijdag. Vrijdag de dertiende! Heb vorige week voor het eerst de eisprong gevoeld, denk ik. Pijn in mijn buik (alsof ik ongesteld ging worden) en wat steken aan de linkerkant. Kan niet missen, toch? Na een paar dagen weer buikpijn. Beetje gerommel. En sinds een paar dagen wat misselijk en buikpijn. Last van mijn darmen. Heeft iemand dit ook gehad? Kan ik een beetje hoop koesteren?

D

Hoi,

Bij babybrabbel heb ik testen besteld die je 4 dagen voor je NOD kunt gebruiken. Ik heb geen idee of het werkt, maar ach, ze kosten bijna niks, dus die kun je beter "verkwisten" dan de dure testen van predictor en clearblue.

Groetjes
Marceline

haai,

als ik je een tip mag geven, zou ik als ik jou was niet die testen doen van 4 dagen voor je NOD de reden daarvoor is, is dat hetvaak nog misgaat in die week, niet om vervelend te doen hoor maar ik heb het zelf meegemaakt als was ik dan wel overtijd, maar een paar dagen later ging het mis, dit kan je gee mk noemen maar wel een korte bevruchting...dit gebeurt bij heel veel vrouwen alleen weten veel het niet omdat ze denken gewoon ongi te worden.
ik persoonlijk denk daarom dat het beter is om gewoon rustig (is moeilijk ik weet het )af te wachten tot je NOD of beter nog een paar dagen erna en dan pas testen want anders kan het zijn dat je jezelf eerst helemaal blij maakt en dan toch terleurgesteld wordt...dan kan je beter denken dat je ongi wordt toch?
je moet het zelf weten hoor maar dit is mijn advies ik zelf heb ook al veel testen versleten, maar weet nu dat het beter is om gewoon eerst rustig af te wachten of ik ongi word...dan scheelt het ook een hoop geld!

succes en ik zal voor je duimen

dianne,

het klinkt allemaal goed, ik hoop het voor je succes met wachten!

liefs leetje 1981

Terug
Bovenaan