Wanneer testen

<p>Dag dames, </p><p> </p><p style="text-align: left;">Ik wil graag weten met welke zwangerschap test jullie ervaring hebben en wanneer ik 't best kan testen. Heb geen geduld en wil 't zo graag weten. Ik moet 12 Nov ongesteld worden, kan ik ook en vroege test doen?</p><p>Wat voor beginnende symptomen hadden jullie?</p><p>Ik lees graag jullie ervaring</p><p> </p>

Ik teste een week nadat ik mijn menstruatie zou moeten
hebben gehad. Met de simpele Kruidvat eigen merk test positief. Ik had toen nog geen symptomen. Miste Mn menstruatie... maar dat was t dan ook! Symptomen begonnen pas 2 wk daarna rare buikpijn, honger , pijnlijke borsten en ontzettend moe . Wat ik een week
heb gehad en daarna werd ik ontzettend misselijk... duizelig rugpijn ;) hoop dat je een positieve test mag hebben! Succes 

De vorige keer teste ik op mijn NOD met een Kruidvat en een action test en de dag erna clearblue weken indicator. Positief.
Ik had wat tekenen zoals gevoelige borsten en meer reuk vermogen.

Extra vroege testen zijn veel minder betrouwbaar, dus eigenlijk zonde van je geld... Probeer echt zo lang mogelijk te wachten als je zekerheid wilt! Je lichaam gaat pas hormonen aanmaken na de innesteling, en die is gemiddeld 9 dagen na je ovulatie. Dan moet je ook nog eerst genoeg van het hormoon opbouwen om meetbaar te zijn met een test. Hoe snel dat gaat, verschilt per persoon. Ik testte 2 dagen voor NOD al knalpositief...

Ik teste 4 dagen voor NOD nog dik negatief. En alles in mij zei dat het was gelukt. Op de dag zelf positief getest. Dagen ervoor waren de testen "positief".. maar absoluut niet duidelijk. Het waren streepjes als je de test tegen het licht hield. Héél licht. Als je dacht dat t gewoon zichtbaar was van de test zelf, zou je het ook geloven.
Kortom: hoe moeilijk het ook is.... en dat is het écht heel erg (vond ik). Mijn advies is om te wachten tot je NOD.
Succes met de laatste dagen en ik hoop voor je op het allerbeste.?

Ik heb mijn NOD op 11 november. Vandaag kon ik het toch echt niet meer laten. Negatief. Dus nu ga ik proberen af te wachten tot mijn NOD. Enige waar ik al twee dagen last van heb is een opgeblazen buik ‘s avonds. Verder niets. 

Ik heb trouwens getest met een test van sensitest die meet 10 miu/ml

Terug
Bovenaan