wanneer testen?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
ff een vraagje wanneer testen jullie?
meteen op je nod ?
of hoeveel daen na je nod wachten jullie met testen?

alvast bedankt
groetjes C

Hoi,
Ik heb bij mijn oudste pas met een week of twee, na nod getest...niet te geloven eigenlijk he?
Ik was net gestopt met de pil, en die maand echt niet bezig om bewust zwanger te worden..Ivm drukte, hadden we maar twee keer geklust ofzo, en ik wilde gewoon even mijn cyclus z'n gang laten gaan. Had eigenlijk niet door dat ik gewoon zwanger was..En voelde ongi aankomen voor mijn gevoel..Maar nee, gewoon zwanger.
Bij de jongste heb ik 1 dag na nod getest, maar wist het toen al zeker,aan mijn lichaam te voelen.
Ik heb dat   [ gelukkig ] helemaal niet dat ik elke maand ga testen..Ik wacht gewoon af, en vertrouw maar op mezelf dat ik  een test  doe als ik het zo voel..
Ja, ik zou gek worden van al die negatieve testen..
Maar volgens mij kun je echt het beste wachten tot je nod is geweest, dus een dag erna op zijn vroegst.
En je leest veel dat de testen pas later positief aangeven ivm hcg-gehalte wat dan nog te laag is in het begin. Dit had ik niet..
Weet wel via moeders voor moeders, dat na 16 weken zwangerschap je negatief test, als je een test zou doen omdat dan het hormoon vermindert is..gek idee he?

Maar nog een vraagje, wanneer wilde je testen dan?
Wanneer is je nod, en heb je verschijnselen waardoor je wilt testen??
Liefs R

ik heb eigenlijk mijn nod vrijdag 2 juni gehad. maar ik had t eerder verwacht omdat ik verwacht dat mijn cyclus nog wat korter zou worden. maar ja anders afgelopen vrijdag mijn ongi verwacht. het is nu zaterdag en helemaal niks te bekennen. dat is raar voor mijn doen want normaal was ik altijd mooi op tijd. dus ik weet eigenlijk nie t wat ik erfan moet denken hi hi

Hoi, heb je een test in huis?
Gewoon morgenochtend doen dan....
Waarom niet, je kent je zelf het beste, en ik voel hieruit dat je het eigenlijk wel wilt weten. Achja, als je het doet heb je meer zekerheid, en als het negatief is wacht je een paar dagen..op ongi..of wie weet nog een test..
En anders op naar  de volgende ronde..
Laat je even weten wat en hoe?
Liefs R

Ohja, was jij niet diegene die schreef dat het ws niet kon deze maand?? Ivm mannetje niet thuis op de goede dagen?? Of vergis ik me?

ja klopt! dat maakt alles nog vreemder. ik had bij het andere berichtje ook een berichtje gekregen dat het misschien door de stress of zenuwen kan komen ofzo. maar ik was helemaal niet mee bezig omdat ik het druk had maar ook omdat ik mijn vriend bijna niet gezien heb deze maand. dus ik ging er gewoon van uit dat ik op zn laatst gisteren ongi zou worden.

Nou, lastige situatie dus....Gewoon testen dan toch maar?
We horen het wel..
Succes, en welterusten voor straks, ofnouja, voor nu..
Morgen drukke dag, heb maar liefst 3 verjaardagen te gaan..
Groet R

oh dat is heel wat
ik kan jou beter succes wensen hihi
welterusten
groetjes c

Terug
Bovenaan