Hoi,
Ik heb bij mijn oudste pas met een week of twee, na nod getest...niet te geloven eigenlijk he?
Ik was net gestopt met de pil, en die maand echt niet bezig om bewust zwanger te worden..Ivm drukte, hadden we maar twee keer geklust ofzo, en ik wilde gewoon even mijn cyclus z'n gang laten gaan. Had eigenlijk niet door dat ik gewoon zwanger was..En voelde ongi aankomen voor mijn gevoel..Maar nee, gewoon zwanger.
Bij de jongste heb ik 1 dag na nod getest, maar wist het toen al zeker,aan mijn lichaam te voelen.
Ik heb dat [ gelukkig ] helemaal niet dat ik elke maand ga testen..Ik wacht gewoon af, en vertrouw maar op mezelf dat ik een test doe als ik het zo voel..
Ja, ik zou gek worden van al die negatieve testen..
Maar volgens mij kun je echt het beste wachten tot je nod is geweest, dus een dag erna op zijn vroegst.
En je leest veel dat de testen pas later positief aangeven ivm hcg-gehalte wat dan nog te laag is in het begin. Dit had ik niet..
Weet wel via moeders voor moeders, dat na 16 weken zwangerschap je negatief test, als je een test zou doen omdat dan het hormoon vermindert is..gek idee he?
Maar nog een vraagje, wanneer wilde je testen dan?
Wanneer is je nod, en heb je verschijnselen waardoor je wilt testen??
Liefs R