Wanneer testen?

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,
Wanneer kun je dus een test gaan doen? Ik dacht altijd dat je moest wachtten tot
na je NOD. Maar nu lees ik hier bij sommigen dat het ook een dag voor je NOD kan?
En op babybrabbel stond ook dat ik de 25e kon testen? Weet iemand hoe dit zit?
Tuurlijk kan het zijn dat het niet nodig is, maar wil het gewoon graag weten.
Ben afgelopen weekend wat bloed verloren en dat heb ik eigenlijk nooit tussentijd.
Misschien een innestelingsbloeding?
Hoop dat er iemand iets weet.
Liefs Melanie

Hoi melanie!

Ja ze zeggen dat je pas op je nod kunt testen ivm met het zwangerschapshormoon dat in je urine zit, als je tevroeg test dan kan het zijn dat het zwangerschapshormoon nog niet genoeg in je urine zit en dus negatief aangeeft.
Ik heb mijn nod rond de 25ste en idd vij baby brabbel staat dat ik al de 23ste kan testen en dat ga ik idd ook doen..
Mocht ie negatief zijn dan wacht ik een weekje en test opnieuw als ik nog niet ongi ben geworden..
Is dit je eerste ronde?
Die van mij wel!

Groetjes ssuss

owja innestelingsbloed heb ik niet gehad maar ze zeggen dat dat ongeveer een weekje na de ovulatie is (als ik het goed heb)

Hoi Suss,
Bedankt voor je reactie.
Dit is mijn 5e ronde. Eigenlijk ben ik al langer bezig, maar doordat mijn schildklier te snel bleek te werken moest ik even pauze nemen.
Dat is allemaal weer redelijk op orde en ben nu dus in   de 5e ronde voor ons 2e kindje.
Liefs Melanie

Terug
Bovenaan