wanneer testen

A

Anoniem

Guest
hallo,

Ik ben net voor het eerst ingelogd op deze site, leuk!. Vraagje hebben jullie je echt gehouden qua testen aan de eerste NOD ofwel vanaf moment dat je ongesteld moet worden? Ik heb een test liggen maar durf niet goed vanwege onregelmatige cyclus mijn 1e dag van mijn laatste menstruatie was 8 juli en ik denk 24 juli jl mijn eisprong gevoeld te hebben dat is dus 10 dagen geleden, kan ik testen?? Bij mijn eete zwangerschap heb ik pas na 2 weken NOD getest omdat ik toen pas vermoedens kreeg. Maar voel me nu toch wat onzeker omdat ik wat klachtjes/menstuatiepijn heb en ja dat kan het natuurlijk ook gewoon zijn.

Gr

hoi welkom hier,

wat ik heb begrepen is dat je meestal 14 dagen na je eisprong ongesteld wordt, dat zou dus betekenen dat je nog 4 dagen moet wachten (net als ik). testen heeft dus niet zo veel zin.

succes ermee? heb je wel klachten, buiten het ongi gevoel?

Ik zou gewoon langer wachten als je dat kunt. Mocht je zwanger zijn, dan ben je het dan zeker!!! Waarom te vroeg testen? Als je negatief test, zit je nog steeds in de onzekerheid........

We hebben daarstraks toch, eigenwijs, een test gedaan en inderdaad negatief. Alsnog in spanning een dag of 4 afwachten.

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier.
Maandag moet ik mijn ong.krijgen en heb al een paar vage klachten.
Beetje misselijk,pijn onder in de rug en moe.
Het is zo moeilijk,volgens mij is iedereen nou moe met dit weer.eerder testen heeft echt geen zin maar de verleiding is echt groot,kan aan niets anders meer denken word gek van mezelf.
Succes allemaal.
groetjes

ik zou zeker nog een week wachten minimaal. Het is moeilijk, maar dat is afwachten altijd.......................

Hoi,

Weet niet of ik een week vol hou.Anders dinsdag.
Heb al kriebels in de buik.
Ik heb al een dochtertje van 1,5.Bij haar voelde ik toen helemaal niets,en wist toch dat ik zwanger was.
we zien wel.

doei

Terug
Bovenaan