<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik lees al een tijdje mee en heb mij nu ook aangemeld om mee te kunnen praten.</p><p>Wij zitten in ronde 7 voor ons eerste kindje. De eerste 3 rondes was mijn cyclus onregelmatig en vanaf ronde 4 steeds 28 dagen. Ik denk mijn eisprong te herkennen aan het vruchtbaar slijm en steekjes ter hoogte van mijn eierstokken, maar heb dit nog nooit getest met ovulatietesten. Ik denk dat mijn laatste eisprong 14 dagen geleden heeft plaatsgevonden. Voordat mijn menstruatie begint, heb ik altijd 2 dagen bruine afscheiding. Normaal gesproken zou dit afgelopen zaterdag begonnen moeten zijn en zou vandaag de rode draak langs komen.. maar nog niets te bekennen. </p><p>Wel had ik vorige week maandag en dinsdag heel licht roze/ bruinige afscheiding. Zou dit van een innesteling kunnen zijn?</p><p>Ik heb het gevoel dat het deze ronde wel eens raak zou kunnen zijn, maar ik durf niet te hard te hopen. Heb dat gevoel al eens eerder gehad en toen het toch niet zo bleek te zijn, was ik zo verdrietig. </p><p>Hebben jullie wel eens gehad dat je cyclus ineens weer langer werd? En wanneer zouden jullie een testje doen?</p><p> </p>