wanneer testen!!

A

Anoniem

Guest
hallo

wij zitten in eerste ronde voor ons eerste kindje!maar vorige week woensdag was mijn nod dag en nu bijna week later nog niets!maar heb geen idee wat voor cyclus ik heb.
begin vorig jaar ook al even gestopt geweest maar toen heel onregelmatige cyclus en iedere keer weer een teleurstelling met testen.

wanneer zouden jullie testen?heb ook niet echt ergens last van af en toe met vlagen misselijk en heb het idee dat mijn borsten voller zijn maar doen geen zeer ofzo.

liefs petra

Hoi Petra,

Dat is lastig om antwoord op te geven, omdat je al aangeeft dat je de vorige keer een onregelmatige cyclus had en geen teleurstelling wilt. Zelf wil ik pas testen wanneer ik een week over tijd ben.

Veel suc6! Hou je ons op de hoogte?                                  Liefs Lientje

hoi,

ik hou jullie op de hoogte!!
misschien dat ik vanavond wel even een test ga doen!!!word toch wel nieuwschierig nu!

liefs petra

Spannend zeg!! Hoop voor je dat je positief mag testen!

Groetjes mamaloe

Hey.

Erg lastig he, tja waarneer moet je nu testen....ik zou als ik jou was de langste cyclus van de vorrige keer (vorrige zwangerschap) aanhouden, om teleurstelling te voorkomen.
Vooral omdat het de eerste ronde is en het wat langer  KAN duren.
Bij mijn eerste ronde had ik een cyclus van 45 dagen.
En ja, als je je nieuwschierigheid niet kan bedwingen dan moet je gewoon een test doen.
Snap heeeeeel goed dat het moeilijk is om nog langer te wachten want ja....wie weet he?
Heel veel succes en hopen op een positieve test !!!

Groeten van Miena.

hallo,

net getest en niet zwanger!dus gewoon een hele rare cyclus!!iemand tips hoe je daar dan mee om moet gaan!!kun je je cyclus beeinvloeden of gewoon altijd om de dag klussen??

liefs petra

Hoi Petra,

Ik ben in oktober gestopt met de pil.
Om te voorkomen dat ik niet weet hoe mijn cyclus is hebben wij besloten eerst een paar rondes af te wachten.
Mijn 3e nod is nu in aantocht, vind het erg spannend.
Ben benieuwd of ik al regelmatig ben.

Liefs Mickey

Terug
Bovenaan