wanneer testen?

A

Anoniem

Guest
Hi,

Heb sinds twee weken ongeveer veel gerommel gehad in m'n onderbuik, was misselijk, af en toe duizelig. Ik voelde me eigenlijk net zo als toen ik een keer de pil een paar maanden had doorgeslikt en ook allerlei zwangerschapskwaaltjes had. Ik slik echter al ruim een jaar de pil niet meer, dus dat kan 't niet zijn.
Nu was gisteren m'n NOD en verloor ik wat donkere afscheiding. Vandaag weer hetzelfde en ik voel sinds twee dagen eigenlijk niets meer; dus niet misselijk, maar ook geen menstruatie-pijntjes.   Herkent iemand dit? En nog een vraagje: vanaf wanneer kun je eigenlijk goed testen? Een vriendin van mij had namelijk een keer vlak na de NOD getest en toen was 't negatief, een week later had ze opnieuw test gedaan en die was positief. Wanneer is dat hormoon (HCG?) aan te tonen in je urine?

groetjes,

blije en nieuwsgierige doos

Hee hoi,

Dat is voor iedereen weer verschillend. Er zijn meiden die een paar dagen voor hun nod een positieve test in handen hebben en er zijn meiden die pas veel later na hun nod een positieve test in handen hebben. Kortom je moet doen wat goed voelt, veel suc6!!!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan