wanneer testen?

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

dit is pas mijn eerste ronde voor mijn eerste zwangerschap. nu voel ik me al een aantal dagen niet echt lekker, steken in mijn onderbuik en gisteren ook een steek in mijn rechterborst.
nu is mijn vraag als volgens de 28 dagen cyclus ongi zou moeten worden, wanneer kan ik dan het beste testen?
ik weet namelijk nog helemaal niet hoe mijn cyclus loopt.
kan iemand mij helpen??/

omdat dit nog   maar de eerste ronde is sinds je gestopt bent met de pil, zou ik nog een paar dagen afwachten.
je lichaam moet eerst weer op gang komen.

ik heb de eerste 2 rondes ook rare pijntjes gehad. buikpijn, hoofdpijn en een kriebelig gevoel in mijn buik.
je lichaam is aan het ontpillen.

je kunt over een paar dagen altijd een test doen, het zou natuurlijk fijn zijn als het glijk raak is, maar reken er neit teveel op.

groetjes Carina

Wat zo naar is is dat je lichaam je zo vaak voor je gek houd.
En alle kwaaltjes die bij een beginnende zwangerschap horen horen helaas ook bij die vervelende rode duivels.

Zeker de eerste paar maanden gewoon ff afwachten hoe lastig het ook is.

Succes veel liefs Bibbi

Ik zou ook nog ff afwachten bij mij heeft de eerste ronde ruim 6 weken geduurt.  En ondertussen drie testen de prullebak in gegooit! (Nu  +/- 30 dagen.)  Zonde van je geld, maar ja in kon me ook niet meer in houden hoor! Daar ben ik veel te nieuwsgierig voor!
succes!
Hou ons op de hoogte!
x suuz

Terug
Bovenaan