wanneer testen?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik heb een vraagje. Ik zit nu op dag 26 van mijn cyclus en ik heb echt geen idee wanneer mijn NOD is. Wanneer zouden jullie testen? Ik ben namelijk altijd al onregelmatig ongesteld en heb niet getemperatuurd omdat dit de 1e maand is dat we bezig zijn.

gr.
Lelie

Hoi Lelie,

Als je een onregelmatige cyclus hebt, kun je het beste uitgaan van je langste cyclus en op basis hiervan je eventuele nod uitrekenen en op die dag testen. Kun je niet wachten en denk je zwanger te zijn, dan natuurlijk gewoon eerder testen.

Succes nog met wachten!

Groetjes,
Leeuwtje

Ik ben normaal (2jaar terug) ook onregelmatig ongesteld ik ben het pas voor de 1e keer week geworden dus heb ook geen idee van hoelang mijn cyclus gaat duren. Wat ik gewoon doe is uitgaande van dat 28dagen normaal is neem ik er nog een dag of 5 extra....want ja 32dagen is ook niet raar en dan pas ga ik testen. Ik zou iig niet te vroeg testen krijg je alleen maar misschien onnidig een rotgevoel van. Succes.

Ik heb op dag 35 getest bij mijn eerste cyclus na de pil. Had toen een negatieve test, terwijl ik me zwanger voelde. Bleek achteraf wel zwanger te zijn, maar wel negatief in eerst instantie. Pas een maand later was 'ie positief. Het zegt dus niet alles.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan