Wanneer testen

Dag dames,

Even in het kort.. eind mei heb ik een miskraam gehad. Mijn cyclus voor en na de miskraam was 28/29 dagen.
Ik hou al jaren mijn menstruatie bij via een app en deze klopt bij mij altijd. Soms 1 dag verschil maaar verder klopt het altijd. Heb in totaal 3keer positief getest, waarvan 1 stilgeboren kindje met bijna 28 weken, 1 kindje, en dus een miskraam.

De app geeft aan dat mijn eisprong 10 augustus was, en dat as dinsdag (24/08) mijn NOD is. Wanneer zouden jullie dan testen?

Liefs x

Ik zou pas testen als je zeker weet dat je overtijd bent, dus vanaf woensdag (als je voor die tijd nog niet ongesteld bent geworden).
En of je test positief is hangt ook af van hoe snel je evt het hcg hormoon aanmaakt, sommige dames hebben pas een paar dagen na NOD genoeg hormoon om daadwerkelijk positief te testen.
En nog een tip: test met ochtend urine, deze is het meest geconcentreerd.
Succes met testen!

Ik zou ook pas vanaf nod gaan testen :) Te vroeg testen kan onzekerheid geven. Zelf testte ik op nod nog negatief. 2 dagen laten nog een keer getest en toen positief. Maar er zijn ook vrouwen die al voor nod dik positief testen. Als je nog negatief testen 2 a 3 later nogmaals testen. Kan zijn dat je dan pas voldoende hcg hebt op positief te testen. Succes! :)

Bedankt voor jullie reactie...
Ik wilde vanmorgen zo graag testen, maar heb mezelf tegen gehouden ;-)
Nu maar duimen dat menstruatie niet begint?.
Denk dat ik morgenochtend een test ga doen... bij vorige zwangerschappen testte ik op de NOD, dit was 2x gelijk positief. Bij de laatste keer testte ik negatief op NOD maar 2 dagen later positief...

Terug
Bovenaan