Wanneer testen

Hoi allen,

Ik heb een brandende vraag! Wanneer moet ik testen?!?! Ik wil graag antwoord maar ik wil niet te vroeg testen ivm een incorrecte uitslag.

Ik heb een cyclus van 28 dagen. Mijn 1e dag van mijn ongesteldheid was 12-12, dat betekend dus een eisprong rond 25-12.
Wij hebben 26-12 gemeenschap gehad.

Ik zag in de avond van 2-01 lichtbruine/roze afscheiding in mijn ondergoed, ik denk dus dat dit van een innestelingsbloeding was, heb ik bij mijn eerste ook gehad. Op 3 januari was mijn hcg bloedwaarde, in de ochtend, 0,25. Maargoed, dat was veelste vroeg om te testen want mijn hcg was bij mijn eerste ook niet hoog.

Wanneer kan ik het beste testen? Wachten tot mijn NOD hou ik niet vol. Ik heb de clearblue testen met dat plas stoplicht.

Jullie kennis is welkom!
 
Tsja ik zou zeggen rond je NOD, dus zondag. Vindt je dat te lang? Dan moet je zelf kiezen hoe lang je 'kunt' wachten haha. Hoe langer je wacht, hoe groter de kans dat ie positief uitslaat natuurlijk. Morgen wordt je misschien mega teleurgesteld terwijl hij vrijdag of zaterdag wel positief kan zijn.. t is maar hoe lang je geduld kan hebben.
 
Hoi super leuk. Wilde net een zelfde topic maken. Mijn laatste menstruatiedag was 13-12!
Vandaag clear blue extravroeg gedaan, omdat ik ook echt niet kan wachten. Negatief. ..
Ben niet overtuigd. Bij de vorige twee zwangerschappen had ik pas 2 dagen na nod positief getest met kruidvat 2 voor €5... en die zijn best nauwkeurig. Ik houd nog een slag om de arm.
Heb altijd last van pms en die symptomen heb ik nu ook alleen de laatste dagen lichte krampen wat ik normaal niet heb. Zijn het de oliebollen???
Nog even geduld dus. Super spannend!!!
 
Ik hoop voor je dat het niet de oliebollen zijn! Laat je het even weten?

Ik wacht ook nog maar een paar dagen en test opnieuw, vanmorgen dacht ik echt dat het negatief zou blijven maar ik twijfel. Ik verlies nooit iets voor mijn ongesteldheid en nu ineens twee dagen lichtbruin/roze... Ik ben benieuwd!!!
 
Spannend hè! Zoals ik van jullie lees, zou ik ook al kunnen testen. Menstruatie gehad op 9-12, maar als nog bang dat dit te vroeg is. Wil geen teleurstelling. Nu super snel achter elkaar wat griep klachten. Dit had ik bij m'n eerste ook, dat m'n weerstand opeens super laag is..
 
Terug
Bovenaan