Wanneer testen?

<p>Hallo allemaal!</p><p>11 januari heb wij onze inseminatie gehad! Allemaal zo spannend! Nu donderdag, de 27ste mag ik een zwangerschapstest doen.<br />Ik was daarnet niet meer te houden, en heb al 1 gedaan, die jammer genoeg negatief was.</p><p>mijn vraag is nu, heeft dit eigenlijk nut om vroeger te testen met IUI? Ik was gewoon echt niet meer te houden.</p><p>Is er nog een kans dat ik donderdag alsnog positief test? Het was een gewone test dus ook geen early en het was ook geen ochtendurine, maar ik was zooo benieuwd. <br /><br /></p><p>liefs, A ???</p>
 
Oh wat spannend! Ik testte me de laatste wachtweek ook altijd suf haha oeps.Heb je ook pregnyl oid toegediend gekregen? Uit ervaring is het beste idd om echt te wachten tot de test datum. Vaak met een “early” kun je (vals) positief testen door pregnyl en met een “gewone” kan het echt te vroeg zijn voor een positieve test.
Ik duim met je mee! Sterkte de aankomende dagen ??
 
Nee, ik kreeg geen pregnyl omdat ik met een super hoge piek zat dus was niet nodig. 
Maar die laatste wachtdagen zijn echt de hel ? 
Dan maar donderdag nog eens opnieuw ????
Dankjewel!!?
 
Hoi, ik probeer ook zwanger te worden mbv icsi. Die 11 dagen wachttijd is ruim voorbij de datum dat je ongesteld zou moeten worden. Dat hebben ze gedaan zodat je dan meer zekerheid hebt op een positieve test dan wanneer je voor die datum al zou testen. Het wachten is lastig hè?! Ik zelf hou me er wel aan. Eerder testen zou hetzelfde moeten zijn met of zonder iui.
Hopelijk snel positief test!
 
Oh man ik word gek van dat wachten ? 
Hopelijk idd snel positief ?? Want van mijn menstruatie is nog niks te bespeuren dus blijven hopen! ? jij ook succes!!
 
Terug
Bovenaan