wanneer testen?

<p>Hoi Allemaal, </p><p>ik zit op dag 21 na mijn miskraam, heb al meerdere dagen hoofpdijn, opgezette buik, kramp en misselijk.  aangezien ovu testen na een misrkaam niet betrouwbaar zijn ga ik ervan uit dat ik mn ovulatie heb gehad ( heb ook gelezen dat de meesten vrouwen vaak op dag 20 een eisprong hebben na een miskraam ) van het weekend was mn zwangerschapstest nog een licht tuurstreepje ( van mn vorige zwangerschap) Wanneer zouden jullie weer gaan testen? ik denk zelf aan 4 juli. gerekend van 31 -5 ( toen starten de bloeding) hebben we het op dag 10 ,12, 18 en 20 gezellig gemaakt. ( ivm werk vriend helaas om de dag niet mogelijk ) </p><p> </p><p>hoor graag jullie ervaringen :)</p>
 
Als je zwangerschapstest nog positief is dan betekent dat dat er nog hcg in je lichaam zit. Dan kun je nog geen eisprong gehad hebben, hcg onderdrukt dit namelijk (tijdens een zwangerschap heb je geen eisprong nodig). Op basis waarvan denk je je eisprong gehad te hebben? Die klachten die je beschrijft, heb je die altijd rond je eisprong? Het verschilt per vrouw hoe hun cyclus is na een miskraam, sommigen zijn direct regelmatig en bij anderen is het lichaam enkele maanden in de war
 
ik heb gelezen dat je met een laag hcg gewoon een eisprong kan krijgen. deze klachten heb ik normaal ook alleen rond de eisprong. het blijft natuurlijk gewoon even afwachten. hopelijk over 2 weken gewoon een positieve test in handen. 
 
Mij is alleen verteld dat dat handig is, omdat je dan zeker weet dat een positieve test daarna weer van een nieuwe zwangerschap is. een eisprong kan met nog een lage hcg voorkomen en in de meeste gevallen herpakt de cyclus zich weer vanaf de eerste dag dat de bloeding gestopt is. dus dan zou ik gisteren rond mn eisprong zitten, daar ga ik nu maar even vanuit aangezien mn lichaam wel zo aan voelt en de vk al gelijk op 1 juni zag dat mijn baarmoeder alles netjes had opgeruimd ( klinkt onaardig, maar in dit geval dus wel positief) . Ik ga het over 2 weken wel zien denk ik ;) 
 
De test van vanochtend was hartstikke negatief dus denk echt dat het m'n eisprong is. Hopelijk binnenkort goed nieuws :)
 
Terug
Bovenaan