Wanneer testen?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wanneer werkte de test bij jullie en hebben jullie ervaring met de kruidvat test?

groetjes Mariska

Hoi Mariska,

In principe kan je testen op de dag waarop je ongesteld zou moeten worden. Dan weet je zeker, dat als je zwanger bent, je een redelijk duidelijke streep krijgt. (Niets is zo vervelend als twijfelen of je nu wel of geen streep ziet staan! en die testen zijn al duur zat!)

Ik heb zelf geen ervaring met de kruitvat testen, maar heb hier op het forum gelezen dat ze wel goed zijn. Ik heb de clear blue digitale test gebruikt. Duidelijk uitgeschreven "zwanger" of "niet zwanger"  ... heb je geen twijfel ook!

Succes!

Leonie

ik was onregelmatig ongi dus ik teste af en toe..
maar, ik weet dat je op de dag van je ongi al kunt testen en ie van kruitvat zijn goed hoor die heb ik ook altijd gebruikt

laat je ons het ff weten

groetjes van mama van 1
16-5 zwanger

Ik heb ook de digitale test van clearblue gebruikt.Al met 3,5 weken. Ik kreeg toen duidelijk te zien dat er zwanger in stond. Toen ik een paar dagen later de test deed met die van de kruidvat was er nauwelijks wat te zien.

Ik denk dat het per persoon verschilt en dat het gewoon ook met je hormonen te maken heeft hoeveel jij er bij je draagt en welke test dus bij jou op dat moment uitslaat.

Claudia

Hoi Mariska,

Ik heb een dag na de dag dat in ongesteld had moeten worden getest.
Met een kruidvat test (wit doosje).

Ging prima en ik ben nu 5 weken en 5 dagen zwanger!

grt
Anita

Dank jullie wel! Ik zou dit weekend ongesteld moeten worden (liever niet natuurlijk) maar vraag me af of ik nu al kan testen?
Ik ben zo nieuwsgierig, moet namelijk best vaak plassen, had ik bij mijn eerste kindje namelijk....

Ik vrees dat ik moet wachten tot het weekend, maar ik hoop snel naar dit forum te komen.

groetjes Mariska