Wanneer testen????

Hallo meiden,

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen. Zit vandaag op dag 28 van mijn zeer onregelmatige cyclus (gevolg van een bbz eind vorig jaar). Ik heb dit keer sterk het gevoel zwanger te zijn. Ik herken namelijk veel kwaaltjes van de vorige keer. Temp. blijft ook aan de hoge kant.
Wanneer kan ik nu het beste testen? Ik wil natuurlijk (zoals iedereen) niet weer die teleurstelling....
Alvast bedankt voor jullie reacties!

Hoi Christy,

Tja bij een onregelmatige cyclus is je NOD zeer moeilijk te bepalen.Ik zelf heb al meerdere testen versleten bij een onregelmatige cyclus. Alleen zeg je nu dat jouw temp aan de hogere kant blijft? Als je eens uitgaat van je langste cyclus en dan kijkt wanneer dan je NOD is en als je temp vanaf je stijging twee weken aanblijft zou je eigenlijk na een kleine temp.daling ongesteld moeten worden. Word je niet ongi en je temp blijft zeker 18 dagen hoog dan kan het zijn dat je zwanger bent. Natuurlijk is testen ook een optie, alleen moet je dan wel ongeveer weten wanneer je ongesteld zou moeten worden. Ik hoop dat je hier een beetje uitkomt, in ieder geval succes.

Terug
Bovenaan